دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1398 - 07:10
کارشناس سهام عدالت مطرح کرد؛

آمادگی سازمان خصوصی‌سازی برای ثبت‌نام جدید سهام عدالت

یک کارشناس سهام عدالت گفت: سازمان خصوصی‌سازی آمادگی ثبت‌نام متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام برای دریافت نشده‌اند را دارد.
کد خبر : 405761

سجاد کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره ثبت‌نام در سامانه سهام عدالت اظهار کرد:  از سال 85 تا سال 94 کار ساماندهی و ثبت‌نام افراد در این سامانه صورت گرفت که امروز بیش از 49 میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند.


وی افزود: همه این افراد ساماندهی شده و در بستر سایت اینترنتی ثبت‌نام‌شان تکمیل شده است؛ این افراد هم اکنون نسبت به ثبت شماره شبا هم می‌توانند اقدام کنند.


کارشناس سهام عدالت گفت: کسانی که تا امروز نسبت به ثبت شماره حساب شبای خود اقدام کردند سود سهام عدالت سال‌های 95 و 96 به حسابشان واریز شده است.


کریمی عنوان کرد:  تعدادی از افراد هم که به رغم اطلاع‌رسانی وسیع نسبت به ثبت شماره شبای خود اقدامی نکرده‌اند فعلاً سود سهام عدالتشان در حساب سازمان خصوصی‌سازی است؛ البته به زودی اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت که این طیف افراد هم شماره شبای خود را وارد کنند.


کارشناس سهام عدالت درباره کسانی که در این مدت در سامانه ثبت‌نام نکرده اند، گفت: تاکنون 18 مرتبه ثبت‌نام سهام عدالت بر اساس مصوبه ستاد مرکزی سهام عدالت صورت گرفته است و اکنون هیچگونه ثبت‌نامی صورت نمی‌گیرد.


وی درباره افرادی که متقاضی ثبت‌نام سهام عدالت هستند و تاکنون هم نتوانستند ثبت‌نام کنند، گفت: سازمان خصوصی‌سازی پیشنهادهایی داشته و درخواست‌های از شورای عالی اصل 44 هیئت وزیران کرده است که اگر دولت یا شورای عالی اصل 44 و یا مجلس یک سبد جدید سهامی را به سازمان خصوصی‌سازی بدهند سازمان خصوصی‌سازی این آمادگی را دارد تا برای متقاضیان جدید هم ثبت‌نام انجام دهد و هم آن را توزیع کند.


کریمی عنوان کرد: سازمان خصوصی‌سازی به عنوان دستگاه اجرایی، تمامی کارهای درخواست، پیشنهاد و آمادگی برای ثبت‌نام را دارد؛ البته اینها بستگی به نظرات مقامات بالادستی دارد که در صورت موافقت، کار ثبت‌نام سریع خواهد بود.


انتهای پیام/4046


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
لیلا رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
۰
سال اول ازطریق سپاه خودم و خانواده راسبتنام کردم مال خودوبچها امدماهمسرم نیامد چگونه پیگیرشوم
محمدزعیمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
۰
سهام خودم وپچهاامد مال همسرم نیامد چگونه میگی رسوم
هلدینگ شایسته