دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1398 - 08:00
حیدری در گفتگو با آنا:

تعامل دانشگاه آزاد با دستگاه‌های انقلابی موجب حل مسائل و چالش‌ها می‌شود

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تعامل و ارتباط با اشخاص و نهادهای انقلابی کشور موجب حل چالش‌ها و ایفای نقش دانشگاه آزاد در شهرها می‌شود.
کد خبر : 405713
_ALI1050.jpg

احمد حیدری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درخصوص لزوم ایجاد تعامل  واحدهای دانشگاهی با چهره‌ها و نهادهای شاخص و تاثیرگذار در سراسر کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شبکه اجتماعی عظيمی است که بزرگترین دستگاه علمی و دانشگاهی در ایران و حتی در منطقه به‌شمار می‌رود.


وی افزود: این شبکه در سراسر کشور به‌صورت یکپارچه تعلیم و تربیت علمی را انجام می‌دهد، بنابراین دانشگاهی با چنین وسعت باید سطح تعاملات اجتماعی گسترده‌ای نیز در شهرهای مختلف داشته باشد. 


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در دو زمینه مجزای مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها و دستگاه‌های انقلابی باید ارتباطات تقویت و آغاز شود. امروز کشور با چالش‌هایی نظیر بیکاری، تورم، اقتصاد و تولید مواجه شده است که همه این چالش‌ها را می‌توان در داخل دانشگاه پاسخ گفت و در اختیار جامعه و صنعت قرار داد.


حیدری تصریح کرد: تعاملی که واحدهای دانشگاهی در سطح شهرستان‌ها با استانداران، فرمانداران، نمایندگان ولی فقه و ائمه جمعه، بسیج و سپاه، ادارات کل و همه نهادهای انقلابی برقرار می‌کنند در نهایت منجربه احصای چالش‌ها و مسئله‌محوری دانشگاه خواهد شد.


وی با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی دانشگاه در جامعه گفت: تعاملات سازنده دانشگاه با دستگاه‌ها و اشخاص موجب استفاده از ظرفیت‌های پیدا و پنهان منطقه برای اعتلای دانشگاه شده و تولیدات علمی را در راستای اقتدار ملی قرار می‌دهد. امروز نیز در سایه تدابیر رئیس هیئت موسس و رئیس عالی دانشگاه مسئله‌محوری و مدل دانشگاه حل مسئله درحال تحقق است.


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای تحقق هرچه بهتر این سیاست‌ها نیز لازم است دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای مختلف با ایجاد تعامل و بهره‌برداری مناسب از منابع و اعضای هیئت علمی متخصص در اقتصاد و تمدن شهری نقش‌آفرینی کند و رویکرد مقام معظم رهبری همانا اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود. 


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته