دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
منظری توکلی:

گردهمایی معلمان سما حرکتی بی‌نظیر در دوران جدید دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون سابق آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گردهمایی معلمان مدارس سما حرکتی بی نظیر در دوران جدید دانشگاه آزاد اسلامی به‌شمار می‌رود.
کد خبر : 405700
IMG_1422.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا منظری توکلی عصر امروز در آیین معارفه معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در هتل فرهیختگان این دانشگاه گفت: از رئیس هیئت موسس و امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابت اعتماد به اینجانب تقدیر و تشکر را دارم. در نظام جمهوری اسلامی که با خون پاک شهدا قد کشیده است، مقام مدیریتی فقط یک آزمایش و تکلیف است. 


وی افزود: ما آمده‌ایم در ادامه راه رزمندگان و شهدا با دسیسه‌های نظام سلطه مقابله کنیم.


معاون سابق آموزش‌های عمومی و  مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تمام تحولات و امورات به تلاش و همت همکاران ستاد و دورترین مدارس سما انجام شد. اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحولات فرهنگی، سنگ بنای امورات مجموعه سما بوده است.


منظری توکلی ادامه داد: توسعه کمی و کیفی مدارس و آموزشکده‌های سما و تاسیس ۶ هنرستان تربیت‌بدنی و مدارس تخصصی ورزش و برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پس از سه سال از جمله دستاوردهای مجموعه سما به‌شمار می‌رود. اکنون مهارت محوری و مهارت آموزی خط اصلی مجموعه سما قرار گرفته است.


وی اظهار کرد: با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نظام تعلیم و تربیت کشور متحول خواهد شد و مجموعه سما این تحول را شروع کرده است. 


معاون سابق آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون 18 مدرسه مهارتی در سراسر کشور تاسیس شده است که تحولات عظیمی در عرصه مهارت آموزی ایجاد خواهد کرد. گردهمایی معلمان مدارس سما نیز حرکتی بی نظیر در دوران جدید دانشگاه آزاد اسلامی به‌شمار می‌رود.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته