دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1398 - 15:57
حیدری:

دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد برنامه‌های علمی به دنبال مسئله‌محوری است

معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد برنامه‌های علمی به دنبال مسئله‌محوری است
کد خبر : 405707
636969131768728819_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، احمد حیدری عصر امروز در آیین معارفه معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در هتل فرهیختگان این دانشگاه گفت:  قبل از انقلاب دو جریان در دنیا وجود داشت، با حضور انقلاب اسلامی امپریالیسم غرب فرو پاشید و اکنون دو جبهه انقلابیون و دوستداران آمریکا به‌وجود آمده است که رهبری انقلاب اسلامی اردوگاه انقلابیون را رهبری می‌کند.


وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی که برگرفته از جان انقلاب است می‌تواند مطالبات رهبری را تحقق کند. شبکه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی با گستره پهناور می‌تواند نقش بی‌بدیلی در  نظام آموزش عالی کشور داشته باشد.


معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: وظیفه ارتباط گیری دانشگاه با مجلس شورای اسلامی به عهده این معاونت قرار گرفته است که لازم است با ایجاد تعامل با نمایندگان مجلس و نهادهای انقلابی دانشگاه را به سوی تعالی سوق داد.


حیدری بیان کرد: دانشگاه‌هایی که با پول بیت‌المال و مردم اداره می‌شود چرا باید چالش‌های کشور را پاسخ نگویند و صرف برای مجلات غربی ارائه خدمات دهند، این مقوله شکایت و گله‌مندی مهمی است که باید آن را برطرف کرد. امروز دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد برنامه‌های علمی و نظام موضوعات به‌دنبال مسئله‌محوری است.


وی ادامه داد: در حوزه ارتباطات اجتماعی نیز تعاملات مطلوبی با چهره‌های شاخص محلی واحدهای سراسر کشور پیش‌بینی می‌شود. حوزه وقف و خیرین نیز باید تقویت شود.


علیرضا منادی سفیدان نیز در ادامه گفت: پیگیری امورات مجلس و دانشگاه از جمله ویژگی‌های این معاونت است. ریاست دانشگاه و رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی کشتیبان دانشگاه هستند و آن را هدایت می‌کنند.


معاون سابق امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به برکت خون شهدا و مدیران تلاشگر حرکت روبه جلوی خود را ادامه خواهد داد و مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی این مجموعه کلان را کیفی سازی خواهد کرد.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته