دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1398 - 12:39
در نخستین جشنواره روایت فتنه؛

استاد آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد رشت برگزیده و تجلیل شد

استاد آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد رشت در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش «روایت فتنه» برگزیده و تجلیل شد.
کد خبر : 405180
image_2019_7_16-14_44_5_682_7DM.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، استاد آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد رشت در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش «روایت فتنه» تجلیل شد.


بر اساس این خبر، این جشنواره در پنج حوزه مقاله، شعر، خاطره‌نویسی، طراحی پوستر، خلاصه‌نویسی ( از کتاب کف خیابون نوشته استاد محمد‌رضا حداد پور جهرمی) در دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار شد. 


در این مراسم که  با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد در بخش استادان،  استاد آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت با کسب رتبه سوم مقاله‌نویسی مورد تجلیل قرار گرفت.


استاد آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد رشت، مهم‌ترین اﻫﺪاف این ﺟﺸﻨﻮاره را ﺗﺒﯿﯿﻦ و ﺗﺤﻘﻖ اﻧﺪﯾﺸﻪ‌ﻫﺎی ﺣﻀﺮت اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ(ره)  دانست.


مریم رئوف افزود: ﺣﺮﮐﺖ در ﻣﺴﯿﺮ منویات ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈّﻢ رﻫﺒﺮی در ﻟﺰوم ﺑﺼﯿﺮت‌اﻓﺰاﯾﯽ و دشمن‌شناسی، ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺑﻨﯿﻪ ﺳﯿﺎﺳﯽ در ﺣﻮزه اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ و رﺷﺪ ﺑﺼﯿﺮت در ﺟﺎﻣﻌﻪ داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ و ...  را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته