دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 17:30

برگزیدگان جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش روایت فتنه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش روایت فتنه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند.
کد خبر : 404517

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برگزیدگان جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش «روایت فتنه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، سرپرست دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی، مورد تجلیل قرار گرفتند.


در بخش مقالات، غفار شاهدی از واحد تنکابن، محمد کاوه از واحد تهران جنوب، مریم رئوف از واحد سمای گیلان، در بخش دانشجویی مقالات نیز منصوره بخشی از واحد مشهد، علیرضا عبدالحسین‌زاده از واحد زنجان، نرگس ملک از واحد گرگان، سجاد صابری از واحد علوم و تحقیقات، زهرا اسدی از واحد همدان، رسول مدنی از واحد اسلامشهر تجلیل شدند.


در بخش ترجمه کتاب شهناز بابایی از واحد کرمانشاه، نفیسه سلمان صالح و زهرا حبیب‌اللهی از واحد نجف‌آباد، عصمت ندری و اعظم کافی از واحد تهران مرکزی تقدیر شدند.


در بخش خاطره‌نویسی، احسان قباد از واحد اسلامشهر و در بخش شعر الهام عمومی از واحد نجف‌آباد، محمد برزگر، سارا جلوداریان و فرهاد موحدی از واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند.


در بخش پوستر، معصومه کیوانی از واحد میاندوآب و زهرا غفاری‌زاده از واحد یاسوج و بهزاد آهنگری از سمای ارومیه، مورد تجلیل قرار گرفتند.


انتهای پیام/4115/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته