دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اسلامی خبر داد:

راه‌اندازی مرکز پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی ملکان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از راه‌اندازی مرکز پارک علم و فناوری در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 404715
۲۰۱۹۰۷۱۵_۱۱۰۸۱۸.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، هدایت اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با بیان دغدغه‌های رهبری در حوزه مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها و جوانان اظهار کرد: توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی در اولویت برنامه‌های این واحد دانشگاهی قرار دارد.


وی بر تنظیم برنامه فرهنگی جامع و راهبردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان  تأکید کرد و افزود: با وجود کارهای خوب انجام‌شده در این واحد دانشگاهی در حوزه فرهنگی، باید تلاش‌های بیشتری در این باره انجام گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با بیان اینکه دانشجویان از استادان الگوبرداری می‌کنند، خواستار تلاش استادان دانشگاه در راستای گسترش حوزه فرهنگی دانشگاه شد.


اسلامی از راه‌اندازی مرکز پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز در راستای حمایت از دانشجویان مستعد و نخبه و برگزاری دوره‌های مهارتی برای دانش‌آموزان متوسطه فعالیت خواهد کرد.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از دانشجویان دارای مقالات و طرح‌های اختراعی حمایت کرده و آماده حمایت مالی از آنها برای شرکت در همایش‌های بین‌المللی نیز است.


به گزارش آنا،‌ برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس برای سه درصد دانشجویان و 10 درصد کارکنان، تشکیل جلسات تفسیر قرآن و کارگاه شیوه‌های تدبر در قرآن کریم ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان، مسابقات ورزشی و اردوهای زیارتی و مذهبی، فرهنگی و اجتماعی و علمی و ورزشی هر سه ماه یک‌بار، تشویق و ترغیب دانشجویان ممتاز علمی و فرهنگی از مهم‌ترین مصوبات جلسه شورای فرهنگی امروز دانشگاه آزاد اسلامی ملکان بود.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته