دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار سنایی‌راد در گفتگو با آنا:

قدرت راهبردی جمهوری اسلامی متکی بر عزت ملی است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قدرت راهبردی جمهوری اسلامی متکی بر عزت ملی بوده و هرگونه مذاکره زیر سایه تهدید و فشار به معنای نادیده گرفتن عزت ملی است.
کد خبر : 404550

سردار مهدی سنایی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا با بیان اینکه آمریکایی‌ها با یک سری مفروضات غلط دست به اشتباهات بزرگ راهبردی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌زنند، اظهار کرد: آنها با اعمال فشار و تهدید می‌خواهند ملت ایران تسلیم خواسته‌های خود کنند تا تَن به آن چیزی که به دنبالش هستند؛ یعنی مذاکره دهیم.


وی ادامه داد: قدرت راهبردی جمهوری اسلامی متکی بر عزت و مقاومت بوده و هرگونه مذاکره آن هم زیر سایه تهدید و فشار به معنای نادیده گرفتن عزت ملی است.


معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از توان بالای دفاعی و نیز نفوذ عمیق استراتژیک برخوردار است،‌ خاطرنشان کرد: دستاوردهایی که امروز در حوزه صنایع نظامی و غیرنظامی به دست آورده‌ایم به نقطه قوت ما در مواجهه با دشمن تبدیل شده و امروز می‌خواهند به نقاط قوت ما آسیب بزنند.


سنایی‌راد با اشاره به اینکه اتحاد مثال‌زدنی و بی‌نظیری میان حکومت، دولت، ملت، بخش نظامی و مسئولان دولتی و غیردولتی برای ایستادگی مقابل آمریکا به وجود آمده، افزود: امروز همه ما یک‌صدا مقابل دشمن ایستاده‌ایم تا عزت ملی خود را تسلیم خواست دشمن نکنیم و نگذاریم که راهبرد اشتباه دشمن علیه جمهوری اسلامی به نتیجه برسد.


وی یادآور شد: امروز ملت ایران از مسئولان هوشمندتر و آگاه‌تر هستند و نسبت به برخی از افراد که فریب شعار مذاکره را می‌خورند، برای حفظ عزت ملی تَن به شعار مذاکره با دشمن نمی‌دهند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته