دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رسولی خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت آبفای آذربایجان شرقی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با شرکت آب و فاضلاب این استان خبر داد.
کد خبر : 403587
photo_2019-07-10_11-07-01.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، حسن رسولی‌سقای صبح امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و شرکت آب و فاضلاب این استان اظهار کرد: در راستای همکاری‌های مشترک برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی پژوهشی و آموزشی، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضا کردند.


وی محورهای همکاری طرفین را برشمرد و گفت: انجام مطالعات پژوهشی و فناوری در زمینه توسعه دانش‌فنی و انتقال فناوریی‌های مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، ارائه خدمات علم، نظارتی و مشاوره‌ای در موضوعات مرتبط با نیازهای این شرکت، توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مورد نیاز شرکت ازجمله محورهای همکاری طرفین است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تصریح کرد: دعوت از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب برای حضور در کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های برگزارشده توسط دانشگاه، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های علمی مشترک، بهره‌مندی از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای طرفین، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی، همکاری برای انجام بازدیدهای علمی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.


رسولی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در دو نسخه و چهار ماده تنظیم شده و مدت اجرای آن از تاریخ امضا سه سال است که با موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.


انتهای پیام/4021/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته