دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1397 - 10:09
با انعقاد تفاهم‌نامه‌ رخ داد؛

فراهم‌شدن شرایط تحصیل برای کارگران آذربایجان‌شرقی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان گفت: تفاهم‌نامه همکاری برای گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی بین این دانشگاه و سازمان بسیج کارگری آذربایجان‌شرقی منعقد شد.
کد خبر : 363156
tafahomname1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از صوفیان،  در جلسه‌ای با حضور محمدجواد عقلمندی رئیس سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان‌شرقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان، تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی منعقد شد.


رامین عطا‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان دارای امکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی پیشرفته و استاندارد است،گفت: این دانشگاه، آمادگی خود را برای همکاری و برگزاری کارگاه‌ها و مهارت‌های آموزشی و ضمن خدمت، پذیرش دانشجو برای علاقه‌مندان به تحصیل با تسهیلات و تخفیف شهریه برای اعضای سازمان بسیج کارگری استان در چارچوب قانون و مقررات سازمان مرکزی اعلام می‌دارد.


وی یکی از اهداف مهم این تفاهم‌نامه را ایجاد زمینه همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و کیفی برای ارتقای سطح علمی اعضای بسیج کارگری عنوان کرد و افزود: موارد تفاهم‌نامه شامل آموزش اعضای سازمان بسیج کارگری در مقطع موردنیاز، امکان استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، اعطای مدرک معتبر دانشگاهی، اعطای تخفیف در شهریه تحصیلی دانشجویان با معرفی نظام صنفی و ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیلی است که مورد توافق قرارگرفته و به امضای طرفین رسیده است.


به گفته سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با انعقاد این تفاهم‌نامه شرایط لازم برای تحصیل کارگران آذربایجان‌شرقی فراهم می‌شود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته