دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1398 - 17:36
طرهانی در گفتگو با آنا:

سراهای نوآوری پایان‌نامه‌ها را به غایت نهایی خود می‌رسانند

رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران گفت: سراهای نوآوری دانشگاه آزاد نظام موضوعاتی را که توسط دانشجویان و اساتید انجام می‌شود به غایت نهایی می‌رساند.
کد خبر : 403476
tarhani.jpg

فرزاد طرهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های سراهای نوآوری گفت: سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مقدمات را آماده می‌کند که نظام موضوعاتی که توسط دانشجویان و اساتید انجام می‌شوند به نتیجه غایی برسند و مورد استفاده قرار گیرند و روی طاقچه‌ها نمانند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به همت رئیس دانشگاه یک‌چنین فعالیتی را شروع کرده است. به کمک ایده طرح پایش می‌توانیم چالش‌هایی را که در کشور در موارد مختلف وجود دارد، از بُعد علمی و سپس از بُعد فناورانه ارتقا دهیم.


رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران گفت: در هر کدام از حوزه‌ها، سعی شده است با نهادها، سازمان‌ها و صنایعی که مرتبط با آن کار به‌خصوص هستند روابط تعاملی مناسب ایجاد شود. مثلاً در ورامین که در زمینه کشاورزی؛ سلامت و امنیت غذا را نیز مأموریت گرفته است تعامل مناسبی با سازمان جهاد کشاورزی ایجاد شده است.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته