دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 16:04
فتح‌الله در گفتگو با آنا خبر داد:

احصای 400 عنوان پایان‌نامه ذیل برنامه پایش صنعت و تجارت در واحد شهرقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: 400 موضوع پایان‌نامه و رساله دکتری در زمینه «صنعت و تجارت» احصا و در سامانه پایش دانشگاه آزاد اسلامی بارگذاری کرده است.
کد خبر : 402193

مهدی فتح‌الله در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره اقدامات واحد شهرقدس ذیل برنامه پایش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای غرب استان تهران متشکل از واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت به دلیل استقرار در منطقه صنعتی غرب استان جزء اولین واحدهای دانشگاهی استان تهران شناخته می‌شدند که مأموریت «صنعت و تجارت» را به عهده گرفتند.


وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ واحدهای سه‌گانه غرب استان تهران، حضور در منطقه صنعتی غرب استان و جلسات کارشناسی متعدد در سطح سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مأموریت صنعت و تجارت با محوریت واحد شهرقدس ابلاغ شد. در این راستا جلسات بسیاری با دستگاه‌های حاکمیتی، اتاق تعاون و تجارت، ساختارهای اجرایی حوزه صنعت و تجارت و بخش خصوصی و فعالان این حوزه برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اظهار کرد: به‌دنبال دغدغه‌هایی که برای احصای چالش‌های این حوزه وجود داشت، ارتباطات، بازدیدها و جلسات متعددی در این راستا برگزار شد تا از این پس موضوعاتی که در اولویت ساختارهای صنعت و تجارت کشور مطرح نیست، به عنوان اولویت‌های پژوهشی نیز مطرح نشوند.


فتح‌الله بیان کرد: شورای برنامه علمی واحد شهرقدس متشکل از دانشگاهیان و صاحبان صنعت در حوزه صنعت و تجارت پس از جلسات متعدد کارشناسی بالغ بر 400 موضوع پایان‌نامه و رساله دکتری احصا و در سامانه پایش دانشگاه آزاد اسلامی بارگذاری کرده است. همچنین کتابچه نظام موضوعات صنعت و تجارت نیز به چاپ رسیده است.


وی خاطرنشان کرد: با اجرای بندهای ترویجی و تشویقی از مهرماه سال جاری برای محققان دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه پایش این واحد دانشگاهی عملیاتی خواهد شد. تلاش واحدهای دانشگاهی غرب استان براین است که چرخه ایده تا محصول ذیل برنامه پایش محقق شود.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته