دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رستمی به آنا خبر داد:

تکمیل زمین ورزشی چندمنظوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: زمین ورزشی چندمنظوره این دانشگاه با کمک خیّران شهرستان میاندوآب تکمیل و راه‌اندازی شد.
کد خبر : 403393
IMG_0242.JPG

رامین رستمی در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در میاندوآب درباره راه‌اندازی زمین ورزشی چندمنظوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال جوانان شهرستان و افزایش درآمدهای غیرشهریه‌‌ای، زمین ورزشی چندمنظوره با کمک خیّران  احداث، تکمیل و راه‌اندازی شد.


وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب یکی از دانشگاه‌های بزرگ شهرستان است که بخش وسیعی از محوطه این دانشگاه بلاتکلیف و بدون استفاده مانده بود با کمک خیّران مدرسه فوتبال در چمن ورزشی دانشگاه راه‌اندازی و با جذب حداکثری، فوتبال آموزان تحت تعلیم مربیان باتجربه استان و شهرستان قرار گرفتند و در آن مشغول  به فوتبال آموزی هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با تکمیل و راه‌اندازی مدارس تحصیلی ورزشی جدید شاهد بهره‌برداری از این مکان‌های ورزشی خواهیم بود.


رستمی اظهار کرد: زمین ورزشی چندمنظوره این واحد دانشگاهی یکی از پروژه‌های در دست اجراست که توسط خیّران و با همکاری شبانه‌روزی همکاران  دانشگاهی به مرحله بهره‌برداری رسیده و با راه‌اندازی رشته‌های مختلف ورزشی  در این زمین ورزشی  محل درآمدزایی برای دانشگاه خواهد بود.


وی افزود: در آینده نزدیک با برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان کشور در این مجموعه ورزشی شاهد بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در شهرستان خواهیم بود و استفاده عموم از مکان‌های ورزشی این دانشگاه گامی مثبت برای معرفی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه در کنار فعالیت‌های ورزشی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب توسعه آموزش عالی، تربیت جوانان نخبه علمی و  نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه است و با توجه به اینکه شهرستان میاندوآب دارای پیشینه ورزشی مطلوب و دارای جمعیت جوان زیاد است با راه‌اندازی رشته‌های ورزشی در این دانشگاه، موجبات  استعدادیابی  و ایجاد نشاط در بین  دانشجویان و قشر جوان فراهم خواهد شد.


انتهای پیام/4078/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته