دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 12:57
طحان درگفتگو با آنا:

5 پس‌لرزه مسجد سلیمان را لرزاند/ سکته پیرمرد 70 ساله بر اثر استرس

مدیر روابط عمومی هلال احمر مسجدسلیمان گفت: صبح امروز سه زلزله 5.7 ریشتری، 4.7 ریشتری و 3.5 ریشتری مسجد سلیمان را لرزاند که در ادامه پنج پس‌لرزه نیز رخ داد.
کد خبر : 403089
thumbs_b_c_cf8db64c5ed237a74653542862dea441.jpg

مجتبی طحان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: قدرت زمین‌لرزه صبح امروز در مسجد سلیمان  5.7 ریشتر بود که در ساعت 11:30 به وقوع پیوست.


وی ادامه داد: دو زمین‌لرزه بعدی 4.7 ریشتر و 3.5 ریشتر هم پس از زلزله اول رخ داد و علاوه بر آنها پنج پس‌لرزه نیز در پی آنها به وقوع پیوسته است.


مدیر روابط عمومی هلال احمر مسجد سلیمان ادامه داد: پنج تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده‌ و مشغول ارزیابی حادثه هستند.


طحان اضافه کرد: مناطق باغ‌ملک، ایذه، هفت‌گل، سعیده، بولیان و سبزآباد مناطقی هستند که متأثر از زمین‌لرزه شدند. خوشبختانه تا به حال آماری از کشته‌ای از بابت تخریب نداشتیم اما یک پیرمرد 70 ساله بر اثر ترس و استرس ناشی از زلزله سکته کرده و جان خود را از دست داد.


وی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر نیز مصدوم و بیه بیمارستان منتقل شدند.


مدیر روابط عمومی هلال احمر مسجدسلیمان تصریح کرد: بالگرد سازمان هلال احمر برای ارزیابی منطقه به مسجدسلیمان اعزام شده و ارزیابی همچنان ادامه دارد. امیدواریم که در ادامه نیز شاهد هیچ خسارت جانی نباشیم.


وی تأکید کرد: نکته‌ای که اهمیت بسیار دارد این است که مردم با توجه به احتمال وقوع زمین‌لرزه‌ها و پس‌لرزه‌های با شدت بیشتر در حال حاضر در مناطقی که ناامن است به هیچ‌عنوان حضور پیدا نکرده و در مناطق امن ساکن شوند تا این پس‌لرزه‌ها هم فروکش کند.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب