دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موفقیت در کمین مرد آرژانتینی

گابریل کالدرون در صورتی که سرمربی پرسپولیس شود روزهای موفقی را می‌تواند پیش‌رو داشته باشد.
کد خبر : 401561
گابریل کالدرون  1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسئولان باشگاه پرسپولیس آخرین مذاکرات با گابریل کالدرون را پشت سر می‌گذارند و این مربی 59 ساله تا امضای قرارداد با سرخ‌پوشان پایتخت فاصله‌ای ندارد.


این مربی آرژانتینی که در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و در بخش ملی و باشگاهی مربیگری کرده در ویترین افتخارات خود افتخار مهمی در 10 سال گذشته نداشته و نان موفقیت‌های گذشته‌اش را خورده است. کالدرون الهلال را در سال 2009 فاتح لیگ قهرمانان آسیا کرده و با این تیم دو قهرمانی در لیگ عربستان به دست آورده است. او در فصل گذشته هدایت تیمی را بر عهده نداشته و حالا مسئولیت مهمی را در پرسپولیس می‌پذیرد اگر از لحاظ مالی با ایرج عرب مدیرعامل باشگاه به توافق برسد.


کالدرون در شرایطی با سرخ‌ها قرارداد می‌بندد که در صورت توافق نهایی از ایران خارج نخواهد شد و تمرینات تیم را زیر نظر می‌گیرد تا دستیاران خارجی‌اش وارد تهران شوند. مسئولان باشگاه پرسپولیس زمان اردوی خارج از ایران پیش‌فصل تیم را منوط به تصمیم این مربی آرژانتینی کرده‌اند.


بزرگ‌ترین نگرانی درباره حضور کالدرون این است که پرسپولیس در چهار سال گذشته به سبک فوتبال برانکو ایوانکوویچ عادت کرده و با توجه به اینکه سرمربی اسبق سرخ‌ها کروات بوده است کار کردن با مربی که شیوه فوتبالی‌اش آرژانتینی است آسان نخواهد بود.


برانکو در سال‌های اخیر هفت جام قهرمانی به پرسپولیس داده و کالدرون باید بداند که سطح انتظارات هواداران بالا رفته است. این مربی آرژانتینی نیاز به زمان دارد تا بتواند در پرسپولیس به نتیجه برسد و اگر موفق به تکرار قهرمانی شود جایگاه مناسبی در پرسپولیس پیدا می‌کند و بار دیگر می‌تواند جامی را به ویترین افتخاراتش اضافه کند اما اگر ناکام باشد بدون ترید زمان زیادی نمی‌تواند در پرسپولیس دوام بیاورد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته