دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مصائب کالدرون در پرسپولیس؛ جایی برای کریم وجود دارد؟

با توجه به اینکه کالدرون قرار است با سه دستیار به ایران بیاید بنابراین باید دید کریم باقری به عنوان دستیار ایرانی در این تیم جایی دارد یا خیر؟
کد خبر : 401486
گابریل کالدرون.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گابریل کالدرون بامداد امروز به ایران آمد تا با مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد عقد قرارداد نهایی‌اش مذاکره کند. 


در حال حاضر در نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس، تنها بازیکنی که جذب این تیم شد فرشاد احمدزاده است و فعلاً این باشگاه نقل و انتقالات این فصل را به حالت مسکوت گذاشته تا تکلیف نهایی سرمربی تیم مشخص شود. 


ضمن اینکه قرار است کالدرون سه دستیار خارجی خود را به ایران بیاورد که یکی از این دستیاران، پسرش خواهد بود که حالا باید دید تجربه تلخ حضور شفر به همراه پسرش در استقلال، آیا در پرسپولیس هم تکرار خواهد شد یا خیر. 


با توجه به حضور سه دستیار که به همراه این مربی به ایران می‌آیند، عملاً جای کریم باقری در پرسپولیس نخواهد بود و اگر باشگاه نتواند یک دستیار ایرانی در کنار این مربی خارجی بیاورد به طور حتم با توجه به عدم شناخت این مربی از بازیکن پرسپولیس ممکن است پرسپولیس در این فصل با مشکلات زیادی مواجه شود. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته