دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درخشان در گفتگو با آنا:

دود شرایط آشفته پرسپولیس در طول فصل به چشم این تیم می‌رود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب نیست و دود این آشفته بازار در طول فصل به چشم تیم خواهد رفت.
کد خبر : 401192
1559161873logn2hsh3b.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عدم انتخاب سرمربی تیم پرسپولیس گفت: متأسفانه این شرایط تنها به ضرر پرسپولیس تمام می‌شود و دود آن هم در طول فصل به چشم این تیم خواهد رفت. مدیران باشگاه پرسپولیس در انتخاب مربی روند خوبی را پیش نگرفتند و به همین خاطر نتوانستند در ترکیه به نتیجه برسند.


وی گفت: وقتی هنوز توافقی صورت نگرفته است، چطور ممکن است که مدیران راهی یک کشور بشوند و دست خالی برگردند. در فوتبال حرفه‌ای هر چیزی اصولی دارد و ابتدا مدیران باشگاه باید با مربیان توافق می‌کردند و بعد با آنها قرار امضای قرارداد می‌گذاشتند.


سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این شرایط فقط به ضرر پرسپولیس است، اظهار کرد: هر چقدر زمان می‌گذرد اوضاع بدتر می‌شود و پرسپولیس زمان را از دست می‌دهد. باید هر چه سریعتر تصمیم بگیرند و یک مربی را برای این تیم انتخاب کنند.


وی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت برخی بازیکنان مشخص نیست و در مورد برخی دیگر از بازیکنان هم صحبت‌های شده است اما در نهایت باید یک نفر مسئولیت تیم را برعهده بگیرد تا بیشتر از این تیم دچار خسران نشود.به طور حتم سرمربی خوب خارجی باید بیاید تا بتواند این شرایط را جمع و جور کند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته