دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عجله مدیران پرسپولیس برای انتخاب جانشین برانکو

مدیران باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ عجله زیادی به خرج می‌دهند.
کد خبر : 400781
هیئت مدیره پرسپولیس.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ دچار هیجان کاذب شده است و با گزینه‌های زیادی مذاکره کرده است.


ایرج عرب، مهدی محمد نبی و علی رغبتی که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند در دو روز اخیر در استانبول ترکیه با مربیان و ایجینت‌های مختلفی مذاکره کردند و مشخص است که عجله پرسپولیسی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید باعث شد تا طرفین مذاکره شرایطی را برای سرخ‌پوشان ایران در نظر بگیرند که به سود باشگاه نبود و درنهایت مذاکرات به نتیجه نرسید.


والتر زنگا از ایتالیا اولین مربی خارجی بود که نام او برای مربیگری پرسپولیس مطرح شد و پس‌ازآن نوبت به آنته چاچیچ از کرواسی رسید. جیانی دِبیاسی ایتالیایی، الکساندر نوری ایرانی آلمانی، ماسیمو کاررا از ایتالیا، گابریل کالدرون آرژانتینی و تاکیس لمونیس یونانی گزینه‌هایی بودند که با مدیران پرسپولیس مذاکره کردند اما هیچ‌کدام از این مذاکرات به نتیجه نرسید.


در کنار افرادی که با آن‌ها مذاکره شده، گزینه‌های دیگری هم هستند که نامشان برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس مطرح شده است و این موضوع گویای آن است که سرخ‌پوشان برای انتخاب سرمربی دچار عجله هستند.


مدیران پرسپولیس در مذاکره با گزینه‌های متعدد خارجی نشان دادند که پر کردن جای خالی سرمربی جدید برای آن‌ها مهم‌تر از کیفیت فنی گزینه‌هاست.


برانکو ایوانکوویچ موفقیت‌های زیادی را تقدیم پرسپولیس کرد و انتخاب عجولانه جانشین او می‌تواند برای سرخ‌ها دردسر ایجاد کند و نتایج درخشان گذشته را عقیم کند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته