دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو یا پرسپولیس کدام حق دارند؟

اگرچه برانکو موفقیت‌های زیادی در پرسپولیس رقم زد اما نباید عملکرد باشگاه پرسپولیس را نادیده بگیریم.
کد خبر : 400694
15575012243564.png

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برخلاف تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی ندارد. جدایی برانکو از پرسپولیس روزهای پرتنشی را برای این تیم رقم زده است. اگرچه مسئولان باشگاه پرسپولیس هر بار با اطمینان خاطر می‌گفتند برانکو در پرسپولیس می‌ماند اما به‌یک‌باره جدایی این مربی از پرسپولیس و توافق با الاهلی همه را شوکه کرد.


شیرینی قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی خیلی طول نکشید و مسئولان باشگاه این روزها به دنبال گزینه‌ای هستند تا بتوانند مربی برای نیمکت خالی پرسپولیس بیاورند.


در اینکه برانکو یکی از مربیان موفق پرسپولیس بوده است در آن هیچ‌شکی نیست. این مربی از سال 94 به پرسپولیس آمد و یک نا‌یب‌قهرمانی و سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و سوپر لیگ برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان آورد. اما نکته قابل‌توجه این است که در موفقیت‌های یک تیم، یک مجموعه دخیل هستند و این قهرمانی‌ها را تنها نمی‌توان حاصل عملکرد یک نفر بدانیم.


همانطور که در موفقیت‌های برانکو مجموعه باشگاه پرسپولیس دخیل بودند در رفتن این مربی هم اعضای هیئت‌مدیره دخیل بودند و اگر حق‌وحقوق این مربی را زودتر پرداخت می‌کردند شاید برانکو این روزها روی نیمکت تیم پرسپولیس بود.


به‌هرروی باید دید مسئولان باشگاه برای نیمکت خالی این تیم چه کسی را نشانه رفتند و آیا مذاکرات عرب و دیگر اعضای هیئت‌مدیره به هدف می‌خورد و تیم پرسپولیس بالاخره صاحب سرمربی خارجی می‌شود یا خیر.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته