دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آنته چاچیچ گزینه پیشنهادی برانکو به پرسپولیس

گزینه نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پست سرمربیگری این تیم آنته چاچیچ مربی سابق تیم ملی کرواسی خواهد بود.
کد خبر : 400192
c8ab4f09e561f2ed94c8c8bd92b349b6.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا بعد از قطع همکاری برانکو ایوانکوویچ مربی موفق سرخ‌های پایتخت گمانه‌زنی‌های زیادی برای انتخاب جانشین او صورت گرفت.


پرسپولیسی‌ها ابتدا با یحیی گل‌محمدی رایزنی کردند اما از آن جا که این مربی یک فصل دیگر با باشگاه پدیده شهر خودرو قرارداد داشت؛ مسئولان تیم خراسانی اجازه حضور او در پرسپولیس را صادر نکردند.


بعد از انتشار اطلاعیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر این‌که تا آخر هفته جاری، مربی خارجی این تیم مشخص خواهد شد؛ اسامی زیادی به‌عنوان گزینه نهایی پرسپولیس به گوش رسید؛ از والتر زنگای ناموفق در فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس تا ماسیمو کاررا ایتالیایی که سابقه دستیاری آنتونیو کونته را در کارنامه خود دارد.


نام‌هایی چون افشین قطبی و الکس نوری هم برای هدایت پرسپولیس مطرح شد که البته شانس نوری بسیار بیشتر از قطبی که در سال‌های اخیر کارنامه چندان موفقی نداشته است؛ خواهد بود؛ هر چند الکس نوری هم به استثنای یکی، دو فصل، سابقه هدایت تیم بزرگی در کارنامه‌اش به چشم نمی‌خورد.


اما تازه‌ترین گزینه مطرح‌شده برای هدایت قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر ایران، یک کروات دیگر است؛ آنته چاچیچ 65 ساله، سرمربی سابق تیم ملی کرواسی که در حد فاصل سال‌های 2015 تا 2017 هدایت این تیم را برعهده داشت. این مربی در یورو 2016، هدایت تیم ملی کرواسی را در اختیار داشت و بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی این رقابت‌ها، مغلوب پرتغالی شد که در پایان مسابقات، عنوان قهرمانی را به دست آورد.  


چاچیچ در سال 2011 هدایت دیناموزاگرب را در اختیار داشت و در پایان فصل هر دو جام کشور کرواسی را به دست آورد. این مربی در دوره‌ای نیز به عنوان دستیار در تیم ملی لیبی کار کرده است و سپس هدایت تیم ملی زیر 21 ساله‌های این کشور را بر عهده گرفت.  


گفتنی است مذ‌کرات ابتدایی ایرج عرب با این مربی کروات در کشور ترکیه به‌صورت جدی‌تر دنبال خواهد شد  و باید دید مربی جدید پرسپولیسی‌ها، باز هم یک کروات خواهد بود؟


انتهای پیام/4127/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته