دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خوردبین در گفتگو با آنا:

کالدرون به بزرگی پرسپولیس اشراف دارد

سرپرست اسبق تیم پرسپولیس گفت: کالدرون می‌داند پرسپولیس باشگاه بزرگی است و می‌تواند به موفقیت برسد.
کد خبر : 401610
گابریل کالدرون.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس با گابریل کالدرون به توافقات نهایی نزدیک شده و به‌احتمال فراوان این مربی آرژانتینی سرمربی سرخ‌پوشان تهران می‌شود.


محمود خوردبین در خصوص انتخاب کالدرون به‌عنوان سرمربی پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا گفت: شناخت دقیقی از این مربی آرژانتینی ندارم اما مسئولان باشگاه پرسپولیس افرادی نیستند که بدون شناخت و در نظر گرفتن آینده باشگاه با فردی قرارداد ببندند. این مربی می‌تواند در پرسپولیس موفقیت‌های زیادی را به دست آورد و نقش مدیریت باشگاه در کسب موفقیت‌ها بسیار حیاتی خواهد بود.


وی ادامه داد: تا آنجایی که می‌دانم کالدرون در تیم‌های حوزه خلیج‌فارس چندین سال مربیگری کرده و بدون تردید پرسپولیس را به‌خوبی می‌شناسد. این مسئله یک حسن است چراکه خودش متوجه است در چه باشگاه بزرگی قرار است کار کند. شکی ندارم کالدرون همه تلاش خود را خواهد کرد تا در پرسپولیس موفق باشد.


سرپرست اسبق تیم پرسپولیس یادآور شد: کالدرون می‌تواند در پرسپولیس به نتایج درخشانی دست پیدا کند. او می‌داند که باید همه تلاش خود را بکند تا در کسب نتیجه موفق باشد. نقش هواداران و مدیریت باشگاه در موفقیت این مربی بسیار مهم است. هواداران که همواره حامی و پشتیبان تیم بودند چون عاشق پرسپولیس هستند و بدون شک حمایت لازم را از تیم انجام خواهند داد. مدیران باشگاه نیز باید شرایطی حاصل کنند تا این مربی آرژانتینی به دستاوردهای مهمی برسد.


خوردبین در خصوص اینکه کالدرون قصد دارد تا پسرش را در کادر فنی تیمش قرار دهد و پیش از او وینفرد شفر در استقلال این کار را کرده بود، اظهار کرد: نظر هر سرمربی برای انتخاب دستیارانش قابل‌قبول است. نمی‌توان از حالا در خصوص پسر کالدرون اظهارنظر کرد. شاید او برخلاف پسر شفر دوره‌دیده باشد و بتواند در پرسپولیس عملکرد درخشانی را ارائه کند. برانکو ایوانکوویچ هم از برادرش در کادر فنی پرسپولیس استفاده کرد و مربی موفقی بود بنابراین نباید نگاه منفی به حضور پسر کالدرون در پرسپولیس داشته باشیم.


وی در مورد رقیبان پرسپولیس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: طبق معمول چند تیم هستند که می‌توانند رقیب اصلی پرسپولیس باشند، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در سال‌های اخیر تیم‌های خوبی بودند و فکر می‌کنم امسال هم مهم‌ترین رقبای پرسپولیس این تیم‌ها باشند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته