دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1398 - 13:05
با حضور مسئولان؛

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و شركت ملی حفاری تفاهم‌نامه امضا کردند

دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی و شركت ملی حفاری ايران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 400876
0t (3).jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و شركت ملی حفاری ایران صبح امروز به‌منظور ایجاد گسترش زمینه‌های همكاری علمی، آموزشی و پژوهشی برای رفع نیازهای موجود در صنایع كشور و به‌ویژه صنعت حفاری كشور تفاهم‌نامه همكاری امضا كردند.


این تفاهم‌نامه به  امضای علی سروری‌مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و سیدعبدالله موسوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شركت ملی حفاری ایران رسید. 


محورهای همكاری این تفاهم‌نامه شامل همكاری در برگزاری دوره‌های تخصصی مورد نیاز دانشگاه از سوی شركت در قبال پرداخت هزینه‌های مربوط، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌‌های دانشگاه و شركت برای همكاری در برگزاری دروه‌های كارآموزی برای دانشجویان دانشگاه براساس امكانات و شرایط مورد توافق است.


تعریف و اجرای پایان‌نامه‌های تحصیلات تكمیلی مورد نیاز، استفاده از امكانات تحقیقاتی (آزمایشگاهی و كارگاهی) متقابل در قبال پرداخت هزینه‌های مربوط، انجام پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز طرفین براساس فراخوان‌های پژوهشی و قوانین مربوط و انجام بازدیدهای متقابل علمی از دیگر محورهای همكاری در این تفاهم‌نامه است.


به‌منظور پیگیری و اجرایی‌کردن مفاد این تفاهم‌نامه، كمیته مشتركی شامل معاون پژوهش و فناوری و دو نفر به انتخاب طرفین كه توسط رئیس دانشگاه و مدیرعامل شركت رسماً معرفی می‌شوند، تشكیل می‌شود.


مدت اعتبار تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال تعیین شده كه با توافق طرفین قابل تمدید است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته