دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 10:18
در تفاهم‌نامه‌ای صورت می‌گیرد؛

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قوچان با اداره‌ استاندارد خراسان شمالی

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل استاندارد استان خراسان‌شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان منعقد شد.
کد خبر : 385532
استاندارد.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قوچان، در راستای گسترش و تعمیق روابط بین دانشگاه و صنعت یادداشت تفاهم و همکاری با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان و اداره کل استاندارد خراسان شمالی امضا شد.


در نشست صبح امروز مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان و اداره کل استاندارد خراسان شمالی به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی، تحقیقاتی و تعمیق روابط بین دانشگاه و صنعت و مشارکت در امور تدوین استاندارد توسط اعضای هیئت علمی، تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در این نشست گفت: ایجاد پایگاه استاندارد با حضور دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان قوچان با محور دانشگاه آزاد اسلامی، تلاش و همکاری به‌منظور تثبیت و تقویت جایگاه استاندارد، ارتقای سطح علمی و فنی فعالیت‌های طرفین از طریق همکاری مشترک شامل برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه آموزش آگاهانه، ارائه راهکارهای ترویج فرهنگ استانداردسازی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی دو طرف برای تدوین استاندارد، راه‌اندازی دفتر حقوقی تدوین و ثبت استاندارد با مشارکت دو حوزه صنعت و دانشگاه از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.


غلامرضا کاظمی اظهار کرد: حمایت و مساعدت اداره کل استاندارد خراسان شمالی در راستای اخذ مجوز صلاحیت آزمایشگاه همکار و تلاش برای پویایی تولید و صنعت در دو استان و کشور نیز از دیگر مواردی بود که به آن پرداخته شد.


در پایان این نشست فهیمه مهمان‌نواز مدیرکل اداره استاندارد خراسان شمالی به اتفاق هیات همراه از محل دفتر ارتباط دانشگاه با سازمان ملی استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان بازدید کردند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته