دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی منعقد شد.
کد خبر : 400664
photo_۲۰۱۹-۰۶-۲۵_۱۳-۲۶-۳۰.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل هواشناسی در راستای تقویت فعالیت‌های علمی و تعمیق همکاری‌های مشترک و فراهم‌کردن امکان حضور فعال محققان طرفین در اجرای فعالیت‌های مشترک به امضا رسید.


برقراری ارتباط مؤثر بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی، انجام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک، استفاده مطلوب از توانایی‌ها و ظرفیت‌های تحقیقاتی و آموزشی متقابل در راستای ارتقای کارایی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز طرفین از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری است.


 تقویت بنیه پژوهشی و آموزشی طرفین از طریق همکاری‌های مشترک،  جهت‌دهی به پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای طرفین و انجام بازدیدهای متقابل علمی از دیگر موضوعات تفاهم‌نامه است.


این تفاهم‌نامه که مدت زمان اجرای آن دو سال تعیین شده است در 10 ماده و پنج تبصره به امضای عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی این استان رسید.


جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ظهر امروز با حضور محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی و محمدباقر آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیران ارشد اداره کل هواشناسی و دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در واحد تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته