دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 03:13
خبیری با آنا مطرح کرد:

مدیریت هزینه‌های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از برنامه‌های این دانشکده با هدف اعمال مدیریت صحیح در کاهش هزینه‌ها خبر داد.
کد خبر : 400460
photo_2019-06-24_18-30-52.jpg

مسعود خبیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان از برنامه‌های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با هدف اعمال مدیریت صحیح در کاهش هزینه‌ها خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وجود تحریم‌های ظالمانه و افزایش قیمت دلار در یک سال گذشته و افزایش قیمت مواد اولیه دندانپزشکی و تجهیزات، دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه با برنامه‌ریزی و اصلاح الگوی مصرف، مدیریت صحیح منابع را در دستور کار قرار داده است.


وی افزود: در این زمینه، عمده مواد مصرفی در بخش‌های درمانی، شامل مواد و تجهیزات دندانپزشکی مصرفی دانشجویان و دستیاران است و از آنجایی که استادان بر رشد قیمت‌ها اشراف کامل دارند، دلسوزانه و مجدانه، صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف را به‌خوبی در بخش‌های درمانی اجرا کرده و موجب کاهش هزینه‌ها شده‌اند.


رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اشاره به نقش سرویس‌های دوره‌ای در کاهش هزینه‌ها خاطرنشان‌ کرد: سرویس‌های ادواری، تعمیرات تخصصی به جای تعویض و توجه به امر صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و مدیریت انرژی در سرمایش، گرمایش و روشنایی بخش‌ها، موجب کاهش مستقیم هزینه‌ها در سال ۹۷ شده است که در اینجا لازم می‌دانم از همکاری همه دست اندرکاران دانشکده قدردانی کنم.


خبیری افزود: اعضای هيئت‌علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با تدريس در دوره دندانپزشكی عمومی و تخصصی، همه كوريكولوم‌های آموزشی را تدريس می‌کنند و با اين راهكار، به‌رغم پرشدن سقف تدريس موظف 15 واحد برای هر يك از ايشان، مبلغ اضافه‌ای به عنوان حق‌التدريس مازاد توسط دانشكده از بخش مالی دانشگاه، مطالبه نمی‌شود.


وی گفت: به‌رغم اشتغال استادان دانشكده دندانپزشكی به امور آموزشی درمانی و در كنار آن مسائل پژوهشی مرتبط با پايان‌نامه و مقاله‌ها تا به حال هيچ يك از اعضای هیئت‌علمی درخواست اضافه كار نکرده‌اند و در اوقات غيراداری خود به مسائل پژوهشی دانشجويان می‌پردازند.


رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان تصریح کرد: اقلام مصرفی دانشجویان در ابتدای هر نیمسال به‌صورت یک بسته به آنها تحویل داده می‌شود و پك‌های مصرفی برای هر بيمار به‌منظور کنترل روند عفونت‌ها آماده‌سازی و به هر بیمار فروخته می‌شود و با ارتقای سیستم نرم‌افزاری پذیرش، روند کاغذی پرونده و بایگانی درمان‌های بالينی حذف می‌شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته