دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیشنهاد جالب فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد برای یک کار پرسود + فیلم

فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد جالبی برای اشتغال‌زایی و بازگشت سرمایه کمتر از دوهفته‌ای مطرح کرده که می‌تواند نقش‌ جدی در رونق تولید ایفا کند.
کد خبر : 399511
2434366.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تعاون و کارآفرینی گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، روز گذشته در برنامه حرف‌حساب شبکه یک‌ سیما کلیپی از یک جوان فعال در عرصه کار و تولید روی آنتن رفت که نشان می‌داد ظرفیت بسیاری در ایجاد اشتغال و سودآوری دارد.





پس از بررسی و تحقیق متوجه شدیم که این گروه تولیدی در منطقه‌ای به  نام صالح‌آباد شرقی فعال است.


پس از عبور از اتوبان بهشت زهرا (س) به منطقه صالح‌آباد شرقی می‌رسیم و بالاخره کارگاه تولیدی این جوان 29 ساله را در کوچه فیاضی واقع در میدان خالقی یافتیم.


حوالی ساعت هشت صبح امروز به محل کارگاه که رسیدیم با سه جوان پرانرژی برخورد می‌کنیم که پس از احوال پرسی با سیدحسین حسینی صدر مدیر فنی این گروه صنعتی به گفتگو می‌نشینیم.


آنا: آقای حسینی بفرمایید که چند سال از مشغول به کار هستید و چه چیزی تولید می‌کنید؟


حسینی صدر: در حال حاضر در صنعت ریخته گری فعال هستیم که اکثر تولید یراق آلات کیف و کفش و ... هستش در حال حاضر طرحی برای تولید لوازم آشپزخانه و ... داریم که نیازمند 2 میلیارد تومان سرمایه با دوره بازگشت سرمایه یک ساله هستیم.


آنا: دوره بازگشت سرمایه یک‌ساله؟


حسینی صدر: بله تمام ظرفیت تولیدی و نیازهای بازار را بررسی کردیم و در نهایت اگر این دو میلیارد تومان را در اختیار داشته باشیم امکان بازگشت سرمایه در این دوره وجود دارد.


آنا: تحصیلات‌تون چی هست؟


حسینی صدر: من فارغ‌التحصیل رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی هستم و الان به قدری در کار پیشرفت کرده‌ایم که امکان آموزش صفر تا صد با دستگاه ریخته‌گری سانتریفیوژ یا گریز از مرکز برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و جوانان وجود دارد.


آنا: دستگاه ریخته‌گری سانتریفیوژ یا گریز از مرکز دقیقا چی هست؟


حسینی صدر: این دستگاه به تولید انواع و اقسام یرقات‌آلات و از دکمه فلزی گرفته تا لوازم دکوری و سگک‌کمربند و ... می‌پردازد و بازار بسیار خوبی هم دارد. این دستگاه نمونه مشابه داخلی ندارد و در حال حاضر با تغییرات جدی در فرآیند کارکرد دستگاه موفق‌ شدم که دستگاه جدیدی را اختراع کنم و در سازمان ثبت‌ اسناد و املاک اداره کل مالکیت معنوی نیز در حال ثبت این اختراع هستم.


آنا: درباره مشخصات این دستگاه تولیدی به صورت جزئی‌تر توضیح می‌دهید؟


بله این دستگاه ریخته‌گری گریز، دستگاه تکفاز هست، پرقدرت و بسیار کم مصرف، با سرعت و دقت بالا
مجهز به شیر تنظیم فشار باد، مجهر به شمارنده اتومات و تنظیم دور از یک تا یک هزار و 400 دور در دقیقه + تایمر،کاملاً ایمن،‌ استفاده از متریال کاملا استاندارد و با کیفیت، تولید انواع قطعات از یک میلیمتر تا ۴۰۰ میلیمتر بسته به نوع تولید، مناسب برای تولید انواع بدلیجات، یراق‌آلات کیف و کفش و لباس، انواع قلاب و سگک کمربند، انواع دستگیره کابینت و کمد، انواع قطعات تزئینی خودرو، انواع مجسمه و ... تیراژ تولید تا 5 هزار قطعه در یک شیفت کاری،‌نیاز به فضای کاری بسیار کم و بازگشت سرمایه سریع، قابل استفاده در تمامی اصناف و آموزش صفر تا ۱۰۰ انجام می‌شود.


آنا: چه میزان سرمایه برای راه‌اندازی این کار تولیدی نیاز هست؟


حسینی صدر: 25 تا 30 میلیون تومان!


آنا: گفتید با بازگشت سرمایه دو هفته‌ای؟


حسینی صدر: بله کاملاً


آنا: متقاضیان چطور می‌توانند با شما ارتباط بگیرند؟


حسینی صدر: هم حضوری هم تلفنی


آنا: خواهش می‌کنیم این موضوع را در قالب فیلم به مردم نشان دهید؟


حسینی صدر: بله حتماً





آنا: ممنون از وقتی که در اختیار ما گذاشتید.


حسینی صدر: خواهش می‌کنم امیدوارم در سال رونق تولید مسئولان توجه ویژه به کسب‌وکارها و تولیدکنندگان داشته باشند.


آنا: ان‌شاءالله


انتهای پیام/ 4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
۰
نحوه ارتباط گیری با این جوان چگونه است؟
هلدینگ شایسته