دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وظیفه خبرنگاران نقد سازنده مسئولان است/ پست و مقام طعمه نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه خبرنگاران نقد سازنده است، گفت: باید طوری عمل کنیم که فضای مجازی ما را مدیریت نکند؛ بلکه ما محتواساز باشیم.
کد خبر : 399141
IMG_0541+(Copy).JPG

 به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری ظهر امروز در جلسه معاونان استاندار و مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی و پیشگیری از مشکلات در حوزه مدیریتی ملاکی برای ارزیابی هوشمند مسئولان است. 


وی اضافه کرد: پست و مقام طعمه نیست و امانتی بزرگ در دست ماست و تا این مسئولیت را بر عهده داریم باید دلسوزانه و جسورانه به دنیال کار مردم باشیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید به رسانه‌ها احترام بگذاریم و وظیفه خبرنگاران نقد سازنده است، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که فضای مجازی ما را مدیریت نکند؛ بلکه ما محتواساز و مدیریت‌کننده فضای مجازی باشیم.


کلانتری عنوان کرد: جلب اعتماد، اطمینان و بالاتر از آن رضایتمندی و خشنودی مردم، امید و نشاط اجتماعی را ارجح می‌دانم.


وی با بیان اینکه هرگونه نشاط و شادی باید بر مسیر، معیار و ملاک‌های ارزشی و معنوی تجلی استوار باشد، صرفه‌جویی، نظم و انضباط کاری مسئولان را بسیار مهم دانست و افزود: صرفه‌جویی به‌معنای استفاده درست و به اندازه است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید با محبت و اخلاق با مردم برخورد شود؛ چراکه در خدمت به مردم هیچ حد و مرزی وجود ندارد، تأکید کرد: اگر محبت حاصل شد رضایت هم حاصل می‌شود و همه امور در رضایت خدا و مردم پذیرفتنی است.


کلانتری با تأکید به اینکه باید در حوزه جوانان و بانوان به مسائل ریشه‌ای توجه شود، گفت: باید جوانان را باور داشت و از همین جوانان کادرسازی کرد. 


وی به شرایط سخت کنونی و محدودیت‌های منابع مالی اشاره کرد و توضیح داد: دولتی که با رأی مردم و تأیید ولی‌فقیه آمده باید حمایت و عملکرد و خدمات آن به‌صورت واقعی و منطقی تبیین شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه جلسات باید براساس برنامه زمانبندی شده، به‌موقع و با دستور جلسه مشخص برگزار شود و اعضا با متن پیشنهادی و تصمیمات 70 تا 80 درصد نهایی شده حضور یابند. 


کلانتری متذکر شد: از همه مهم‌تر اجرای کامل مصوبات جلسات است و تصمیمات باید قانونی بوده و در چارچوب اختیارات دستگاه تخصصی مربوط اتخاذ شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته