دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 12:21
کارنامه ۳۰ سال صلابت-4

رهبر: آیت‌الله خامنه‌ای اجازه تبدیل مشکلات به بحران را ندادند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه اینکه در این 30 سال مشکلات به بحران تبدیل شود را ندادند.
کد خبر : 399039
3101542.jpg

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: هدایت و شایستگی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی منجر به این شد که کشور از بحران‌ها و موانعی که دشمن برای این نظام و مردم ایجاد کرده بود بگذرد.


وی با بیان اینکه پس از رحلت امام خمینی(ره)‌ کسی به غیر از رهبر معظم انقلاب، شایسته‌تر برای تصدی مسئولیت سنگین رهبری نبود، گفت:‌ امام خمینی(ره) در زمان حیاتشان به شایستگی‌ها و توانایی‌های رهبر انقلاب تأکید داشتند.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردها و البته مهمترین دستاورد دوران زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، تأکید بر نشر فرهنگ مقاومت در سراسر منطقه است.


رهبر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فقیه آگاه و هم سیاستمداری هوشیار هستند، گفت: ایشان همیشه به مدیران و مسئولان کشور توصیه کرده‌اند که مبادا فریب نیرنگ دشمن را بخورید و در ماجرای برجام هم به مسئولان این موضوع را تأکید داشتند.


وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در تسلیم‌ناپذیری ملت ایران در برابر دشمنان گفت: برخی از روی ساده‌اندیشی و ساده‌لوحی فریب وعده‌های دشمن را خوردند و به دنبال سازش و تسلیم با او رفتند و می‌خواستند که ملت ایران را هم به این سمت و سو سوق دهند، اما رهبر معظم انقلاب اجازه این کار را ندادند و نگذاشتند تا کشور تسلیم خواسته‌های دشمنان شود و فریب نیرنگ آن‌ها را بخورد.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در ماجرای فتنه 78، فتنه 88، فتنه 96، فشارهای دشمن، تحریم و تهدید، مدیریت خوبی داشتند و اجازه اینکه این مشکلات به بحران تبدیل شود را ندادند.


انتهای پیام/4079/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته