دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 06:00
آرین‌منش در گفتگو با آنا:

مصالحه زیر سایه فشار مساوی با ذلت است

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگز ملت ایران حاضر نیست در هنگام فشار و تهدید تَن به مصالحه دهد؛ زیرا آن را مساوی با ذلت می‌داند.
کد خبر : 398612
434.jpg

جواد آرین‌منش در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در تحلیل پاسخ قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن در عدم پاسخگویی به پیام ترامپ و تأثیر آن بر قدرت بازدارندگی کشورمان اظهار کرد: کشوری که به هیچ بیگانه‌ای وابستگی ندارد و از روحیه ضداستکباری برخوردار است، هرگز حاضر نیست تسلیم فشارها شود و یا در هنگام فشار و تهدید تَن به مصالحه دهد؛ زیرا آن را مساوی با ذلت می‌داند.


وی ادامه داد:‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی با پاسخ و قاطعیتی که از خود نشان دادند، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و نشان داد اگرچه فشارهای اقتصادی بر زندگی و معیشت مردم تأثیرگذار بوده است،‌ اما این ملت حاضر نیست ذلت را تحمل کند.


نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سخنان و قاطعیت مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان‌گر تمایلات و خواسته‌های مردم در جهت مقاومت برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکاست و نیز باید مسئولان چنین قاطعیتی را الگوی سبک مدیریتی و عملکرد خود قرار دهند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته