دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 16:06
تقوی خبر داد:

بهره‌مندی هزار و 200 خانوار مددجو در سمنان از بیمه تأمین اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: هزار و 200 خانوار مددجوی این استان از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند‌ می‌شوند.
کد خبر : 398815

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان سمنان، سیده‌فاطمه تقوی با بیان اینکه هزار و 200 خانوار مددجوی استان سمنان از بیمه تأمین‌ اجتماعی بهره‌مند‌ می‌شوند، تصریح کرد: ۳۹۰ میلیون تومان برای پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی این خانوارها در سه‌ ماه نخست امسال پرداخت شده است.


وی با تأکید بر اینکه ۶۱۹ خانوار مشمول بیمه روستایی و عشایری زیرپوشش کمیته امداد سمنان هستند، افزود: ۳۷۵ میلیون تومان به‌ حساب صندوق مربوط واریز شده تا افراد با توجه به سابقه کاری بعد از مدتی بازنشسته و از خدمات آن بهره‌مند شوند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی سمنان با بیان اینکه بیمه اجتماعی به‌منظور توانمندسازی مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی با هدف تأمین آتیه زندگی‌شان برمی‌دارد.


تقوی افزود: با پرداخت حق بیمه اجتماعی برای هر مددجوی زیرپوشش کمیته امداد و بر اساس میزان سنوات پرداختی، مددجوی این نهاد مانند سایر اقشار بازنشسته و ماهانه مبلغی را به‌عنوان مستمری دریافت می‌کند.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته