دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1398 - 13:19
زارعی در گفتگو با آنا:

دانشگاه آزاد از خروج دانشجویان و عواقب آن جلوگیری کرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خدمت ارزشمندی به خانواده‌ها درخصوص جلوگیری از خروج فرزندان و پول از کشور کرده است.
کد خبر : 396869

حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره اقدامات و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی به نظام آموزش عالی کشور گفت: بالغ بر 40 درصد از بار آموزش عالی کشور بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است و زیرساخت‌هایی همچون هیئت علمی زبده، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، امکانات فیزیکی گسترده در تمام کشور، نشان توانمندی و مسئولیت‌پذیری دانشگاه در کشور است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر خدمات بی‌شمار آموزشی و پژوهشی در کشور، خدمت ارزشمندی به خانواده‌ها درخصوص جلوگیری از خروج فرزندان و پول از کشور کرده است. این خدمت اجتماعی دانشگاه در نوع خود بسیار باارزش است که از بروز عواقب اجتماعی و خانوادگی خروج فرزندان جلوگیری کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا درباره آینده دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: قطعاً با طرح‌هایی که ریاست عالی دانشگاه دستور پیگیری و اهتمام داشته است آینده بسیار روشنی در انتظار دانشگاه آزاد اسلامی است و برای تحقق دانشگاه نسل سوم و چهارم باید از نظریه‌ آموزش‌محوری عبور کرد که در این راستا دانشگاه به‌صورت جدی فعال شده است.


زارعی تصریح کرد: مسئله‌محوری، برنامه پایش، حل مشکلات و مسائل کشور و مهارت‌محوری دانشگاه را به سوی تبدیل شدن به انتخاب اول داوطلبان هدایت می‌کند. این نقشه‌ها منشأ شعاری ندارد و امروز این اهداف ماهیت مصداقی پیدا می‌کند.


انتهای پیام/4107/4116/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته