دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 17:09
دو خبر

عضو هیات علمی و رئیس واحد ابهر به رتبه دانشیاری ارتقا یافت

عضو هیات علمی و رئیس واحد ابهر با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 38846

به گزارش آنا، در حکم دکتر میرزاده با توجه به ارتقای مرتبه علمی دکتر محمد جلیلی عضو هیأت علمی عنوان شده که با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد، موضوع در پنجاه و ششمین نشست مورخه94/5/25 هیأت ممیزه دانشگاه مطرح و عنوان استادیاری جلیلی به دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم ابراز کرده، امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی منشأ خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گامهای موثری بردارید.


جلیلی از سال 1382 عضو هیأت علمی تمام وقت واحد ابهر در گروه مدیریت است و با تحقیق و انجام چند طرح پژوهشی مصوب و چاپ بیش از 15 جلد کتب تخصصی، راهنمایی و مشاوره بیش از 50 پایان نامه کارشناسی ارشد در گروه ارشد مدیریت و با ارائه ده­‌ها مقاله معتبر و سالها مدیریت گروه در رشته مدیریت بازرگانی، در مرداد ماه سال 93 به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر منصوب شده است.


واحد ابهر با دارابودن 224 نفر عضو هیات علمی شامل 3 نفر در مرتبه علمی استاد، 2 نفر دانشیار، 93 نفر استادیار و 126 نفر در مرتبه علمی مربی در خدمت جامعه علمی کشور است و با درجه بسیاربزرگ الف جزء واحدهای برتر کشور محسوب می­‌شود.


نشست ریاست واحد ابهر با کارکنان


به گزارش خبرنگار آنا، نشست صمیمی کارکنان با رئیس واحد در سالن اجتماعات برگزار شد. ابتدا دکتر جلیلی با اعلام خبر مسرت‌بخش افزایش متعدد رشته‌های تحصیلی و اعلام ظرفیت نزدیک به دوهزار نفر برای نیمسال اول و دوم سال جاری و با قدردانی از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این موفقیت حاصل ماه­‌ها پیگیری مسئولان واحد بوده و همه همکاران در این موفقیت به نوبه خود سهیم هستند.


وی با بیان اینکه این یک فرصت ویژه برای واحد ابهر است که خوشبختانه در یک موقعیت زمانی مناسب برای واحد ابهر فراهم شده، به این مهم اشاره داشت که طی آمار اعلام شده ظرفیت پذیرش در رشته مدیریت ورزشی فوق‌العاده بوده و افزود: این حرکت خوب و رو به جلو ، همکاری همه همکاران را می­‌طلبد و با توجه به این نکته که روند رشته­‌های جاری ارشد و رشته­‌های جدید بیشتر و امیدوار کننده است، این ظرفیت توسعه نباید نادیده گرفته شود.


جلیلی با بیان اینکه این یک نقطه عطف در واحد ابهر است و چنانچه این رشته با پذیرش بالا ایجاد نمی‌­شد، واحد ابهر با تنگنای مالی مواجه می‌شد، گفت: ما باید حس توسعه محوری داشته و بتوانیم این تعداد دانشجو را حفظ کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر در خصوص استقرار مرکز رشد و حوزه اقتصادی دانش بنیان خاطر نشان کرد که استقرار این دو حوزه به‌منزله بذری است که کاشته شده و جوانه می‌زند و نتیجه­‌اش بسیار مفید و طولانی است.


جلیلی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخ مناسب همکاران به دانشجویان ، این موضوع را از اولویت­‌های رفتاری همکاران برشمرد و از آمادگی واحد ابهر برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود خبر داد و همکاران را به همکاری با ستادهای استقبال از دانشجویان از جمله ستاد استقبال ستاد جذب دانشجو و ستاد ثبت نام دعوت کرد.


در ادامه این نشست دکتر چگینی رئیس دانشکده کشاورزی و پرستاری واحد ابهر به تشکر از رئیس واحد و دیگر مسئولان واحد که در خصوص افزایش رشته­‌های جدید نقش داشته‌اند، پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته