دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 12:02
در رقابت بانوان گیلانی؛

چابکسر قهرمان مسابقات جام رمضان سمای لاهیجان شد

مسابقات جام رمضان سمای لاهیجان با قهرمانی تیم چابکسر به پایان رسید.
کد خبر : 385898
photo_2019-06-03_10-31-24.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، مسابقات فوتسال بانوان استان گیلان در قالب جام رمضان که به میزبانی سمای لاهیجان برگزار شد با قهرمانی تیم چابکسر به کار خود پایان داد.


در این بازی‌ها 6 تیم از بانوان استان گیلان از شهرهای رشت، بندرانزلی، لاهیجان، سیاهکل و چابکسر با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم چابکسر قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد و تیم‌های رشت و لاهیجان به ترتیب دوم و سوم شدند.


در مراسم اختتامیه این دوره از بازی‌ها که با حضور نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان برگزار شد، معاون دانشگاه در امور سمای لاهیجان و سیاهکل هدف از برگزاری این دوره ورزشی را تکریم بانوان و مشارکت دادن آنان در فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی عنوان کرد.


افشار ضیاظریفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور را شامل می‌شوند و تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای بر تحولات جامعه دارند، اما در برخی موارد ازجمله برخی فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی با محدودیت مواجه هستند.


وی خاطرنشان کرد: هدف ما این بود با توجه به امکاناتی که داریم برای پرکردن این خلأ تلاش کنیم و با مشارکت دادن بانوان در فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی به شکوفایی استعدادهای آنان همت گماریم.


به گزارش آنا در مراسم اختتامیه این مسابقات از تیم‌های اول تا سوم با اهدای جوایز نقدی قدردانی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته