دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 12:48
پورنقی در گفتگو با آنا:

3 جام ورزشی در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شده است

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: 3 جام ورزشی (جام رمضان، جام شهید صدر و جام شهید دستغیب) از فروردین تاکنون در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شده است.
کد خبر : 377369
BQ4K0073.jpg

امین پورنقی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: 3 جام ورزشی (جام رمضان، جام شهید صدر و جام شهید دستغیب) از فروردین تاکنون در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شده است. این مسابقات با استقبال دانشجویان نیز همراه بود.


وی افزود: مسابقات درون‌دانشکده‌ای در دانشکده‌های اقتصاد و الهیات برگزارشده است. مسابقات دانشکده اقتصاد با عنوان جام شهید صدر در سه رشته ورزشی تنیس روی میز، والیبال و فوتسال به رقابت پرداختند، در مسابقات تنیس روی میز 18 نفر، والیبال پنج تیم و در فوتسال نیز 6 تیم (42 نفر) در دانشکده اقتصاد به رقابت پرداختند.


مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه امام صادق (ع) در ادامه عنوان کرد: مسابقات دانشکده الهیات، ششمین دوره از مسابقات جام شهید دستغیب بود که از 25 فروردین آغاز و تا سوم اردیبهشت ادامه داشت. این مسابقات با حضور 6 تیم و با هدف ایجاد روحیه مضاعف نشاط در بین دانشجویان برگزارشده است.


پورنقی بیان کرد: به تیم‌های اول تا سوم مسابقات دانشکده الهیات به ترتیب 420 هزار تومان، 350 هزار تومان و 180 هزار تومان به همراه سه بن استخر به تمام نفرات تیم‌های اول تا سوم اهدا می‌شود. همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان در این دانشگاه مسابقات جام رمضان با حضور هشت تیم برگزار شد. تیم دانشکده اقتصاد توانست قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان دانشگاه امام صادق(ع) شود.


انتهای پیام/4107/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته