دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
منادی در گفتگو با آنا:

امام خمینی(ره) به دنبال رهایی مسلمانان از سلطه ظالمان بود

معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امام خمینی(ره) در اوج عرفان، علم، دانش و فقاهت به دنبال رهایی مسلمانان از سلطه ظالمان بود.
کد خبر : 385536

علیرضا منادی‌سفیدان در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که در اوج عرفان، علم، دانش و فقاهت در بحث مبارزه با ظلم به‌طورجدی برخورد می‌کرد و به دنبال رهایی مسلمانان از سلطه ظالمان بود.


وی افزود: امام خمینی درک عمیقی از دو حکومت قاجار و پهلوی داشت و ظلم‌هایی که از طرف دست‌نشانده‌های غربی علیه مردم ایران می‌شد را به‌خوبی درک می‌کرد و به‌عنوان ولی امر و رهبر قاطع همواره در پی این بود که این ظلم را از سر راه مردم ایران بردارد.


معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: امام خمینی با داشتن روحیه مردمی و دارا بودن تقوا و اخلاص توانست میان خط غرب و شرق بایستد و این دو را به چالش بکشد. ما معتقدیم پیش‌بینی ایشان در از بین رفتن نظام شوروی در اضمحلال این نظام کمونیستی تأثیرگذار بود و همچنین بر اساس پیش‌بینی امام راحل نظام استکبار غرب و اسرائیل به‌زودی قطعاً مضمحل خواهد شد.


وی اظهار کرد: امام خمینی به‌عنوان شخصیتی از فرزندان و سلاله پیامبر اکرم(ص) مورد اعتماد مردم ایران قرار گرفت و توانست به‌خوبی در دل مردم جای بگیرد.


منادی‌سفیدان تصریح کرد: امام ساده آمد، ساده زیست و ساده رفت. بنابراین همه مردم وقتی ایشان را بدرقه می‌کردند در اوج اعتماد به حاکمیت ایشان بود که بزرگ‌ترین بدرقه برای پیکر مطهر آن مرد بزرگ را به انجام رساندند و امروز هم ادامه راه امام خمینی توسط فرزند دیگری از سلاله پیامبر اکرم(ص) مقام معظم رهبری به‌شدت و با قدرت تمام پیگیری می‌شود. زحمات امام راحل هنوز در جامعه بوده و در مسیر آرمان‌های انقلاب پیگیری می‌شود که نهایی‌ترین مقصد اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب مهدی موعود است و ان‌شاء‌الله به‌زودی محقق خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته