دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 21:24
معاون استاندار کرمانشاه:

نهاد کتابخانه‌های عمومی موجب توسعه فرهنگ در شهرستان هرسین شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور زمینه توسعه فرهنگ در شهرستان هرسین را فراهم کرده است.
کد خبر : 385466
165589.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی‌تبار در مراسم اختتامیه دومین جشنواره داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی شهرستان هرسین، گفت: این شهرستان به عنوان شهرستان دارای اولویت به لحاظ اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، در نظر گرفته شده و به لحاظ ساختاری و اعتباری مورد توجه قرار می‌گیرد. 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از تلاش‌های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهرستان هرسین تشکر کرد.


در ادامه مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه نیز گفت: جشنواره داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی با پیگیری‌های اداره کل کتابخانه‌ها، همکاری فرمانداری شهرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نویسندگان و هنرمندان فعال فرهنگی برگزار شد.   


معصومه حسنی خونسار بیان کرد: بیش از ۱۰۳ اثر فرهنگی شامل داستان، داستانک، نمایشنامه و فعالیت فرهنگی ویژه نوجوانان در این جشنواره ارائه و آثار در قالب الکترونیکی به دبیرخانه ارسال شد و ۹ نفر در بخش‌های مختلف داوری آثار را بر عهده داشتند.


وی افزود: در این جشنواره در بخش «داستان کوتاه» پنج نفر، «نمایشنامه نویسی» چهار نفر، در بخش نوجوان 6 نفر‌ در بخش ویژه انقلاب اسلامی یک نفر برگزیده و از چهار نویسنده پیشکسوت این شهرستان با اهدای لوح افتخار و تندیس جشنواره تجلیل شد.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: جشنواره داستان‌نویسی و نمایش‌نامه‌نویسی شهرستان هرسین یکی از مصوبات سفر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جلسه شورای معاونین ۲۱ شهریور سال ۹۷ در این شهرستان بود که با همت مسئولان فرهنگی و اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اجرایی  شد. 


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته