دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 12:07
فرماندار ملکان:

همبستگی ملل مسلمان پیام مهم روز جهانی قدس است

فرماندار ملکان ماهیت انسانی، همبستگی امت اسلامی و دفاع از امنیت ملی ایران اسلامی را سه ویژگی مهم روز قدس دانست و گفت: همبستگی ملل مسلمان پیام مهم این روز است.
کد خبر : 385114
photo_2019-05-31_11-21-37.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، محمدباقر خانی ظهر امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان روز قدس افزود: روز قدس روز دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است.


وی همبستگی ملل مسلمان در دفاع از مردم فلسطین را پیام مهم راهپیمایی روز قدس دانست و تصریح کرد: روز قدس همه‌ساله همزمان با کشورمان در کشورهای مختلف نیز فارغ از تعلقات دینی و مذهبی باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.


فرماندار ملکان دفاع از امنیت ملی و تمامیت ارضی کشورمان را ویژگی و پیام دیگر راهپیمایی روز قدس ذکر کرد و گفت: در شرایط فعلی منطقه که رژیم غاصب نقشه و توطئه برای تضعیف کشورهای اسلامی و به‌ویژه ایران مقتدر را در سر می‌پروراند، حضور میلیونی و حماسه‌آفرین ملت ایران در راهپیمایی روز قدس در واقع پاسخی به توطئه محکوم به شکست رژیم صهیونیستی است.


خانی افزود: همچنین حضور مردم موجب تقویت امنیت ملی و تحقق منافع ملی کشورمان در خاورمیانه است.


فرماندار ملکان در ادامه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را به واسطه ترس از محور مقاومت دانست و اظهار کرد: طراحی گنبد آهنین نشانگر ترس این رژیم از محور مقاومت و نبود امنیت در این کشور غاصب بوده و باید از آن به عنوان خانه عنکبوت یاد کرد.


وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد به زودی بر اساس وعده الهی، جهان شاهد محو و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.


به گزارش آنا، در پایان این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه، پرچم اسرائیل و آمریکا با شعارهای کوینده راهپیمایان روزه‌دار به آتش کشیده شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته