دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 15:05
مجلس خبرگان رهبری:

حمایت از حقوق ملت فلسطین به یک خواست جهانی تبدیل شده است

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمایت از حقوق ملت فلسطین به یک خواست جهانی تبدیل شده است.
کد خبر : 384511
3140315.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، مجلس خبرگان رهبری به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است: روز قدس، میراث گرانبهای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل‌السحر ائتلاف‌های شیطانی علیه اسلام و مسلمین به‌ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین است. روز قدس، روز تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت واداشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است. امروز پس از گذشت ۴۰ سال از اقدام هوشمندانه حضرت امام (ره) در تعیین روز قدس، دیگر بر هیچ آزاده‌ای، ظلم‌ها و جنایت‌های غده سرطانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از تروریسم بین‌الملل پوشیده نیست و حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به یک خواست جهانی تبدیل شده است.


این بیانیه می‌افزاید: مجلس خبرگان رهبری در آستانه روز جهانی قدس، با اذعان به اینکه مقاومت ملت فلسطین به‌ویژه جوانان فلسطینی و فریادهای مسلمانان و آزادگان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی به ثمر می‌رسد و نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «مدظله‌العالی» رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، جنایت اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنان علیه فلسطین مظلوم و قدس شریف را محکوم و درباره طرح موسوم به «معامله قرن» به رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایت‌کار و برخی حکام خودفروخته و خائن کشورهای عربی حامی این طرح ذلت‌بار هشدار می‌دهد و اعلام می‌دارد این معامله ننگین، دستاوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت «وَ أَنَّ‌ اللَّهَ مُوهِنُ کَیْدِ الْکافِرِینَ».


در این بیانیه تأکید شده است: خبرگان رهبری، ضمن تأکید بر نصرت‌های الهی، بار دیگر از ملت شریف ایران اسلامی و همه احزاب و گروه‌های سیاسی می‌خواهد ضمن بزرگداشت روز قدس در این راهپیمایی شکوهمند شرکت کرده، همبستگی و اقتدار امت اسلام را به نمایش گذارند و بدانند پیروزی امت اسلام، نزدیک و وعده‌های الهی، تخلف ناپذیر است «أَلا إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ».


انتهای پیام/4079/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته