دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 06:33
نوروزی:

وهابیت مذهب انحرافی دست‌ساز انگلیس است

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: وهابیت یک مذهب انحرافی دست‌ساز انگلیس است که به مردم فلسطین خیانت می‌کند.
کد خبر : 384429

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین روز قدس اعلام کرده و در این روز آحاد مردم با هدف محکومیت اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و فریاد حمایت از مظلوم سر می‌دهند.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه رژیم جعلی صهیونیستی را که ساخته دست استعمارگران است به رسمیت نمی‌شناسد، تصریح کرد: امام راحل (ره) فرمودند باید مقابل چنین رژیم جعلی ایستادگی کنیم و حق ملت مظلوم فلسطین را به آنان بازگردانیم.


سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسلمانی فریاد مظلومیت مسلمان دیگری را شنید و بی‌تفاوت بود نباید نام مسلمان بر او گذاشت، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی نیل تا فرات را سرزمین موعود خود می‌داند و با همین تفکر سرزمین‌های مسلمانان را تهدید می‌کند، بنابر این وظیفه همه مسلمانان ایستادگی مقابل چنین تفکری است.


وی با تأکید بر اینکه تنها رژیمی که با پیمان‌های بین‌المللی موافق نیست رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای بشریت است چراکه به معاهده‌های بین‌المللی پایبند نیست. آنان تنها رژیمی هستند که بمب‌ هسته‌ای دارند و جزء معاهده NPT هم نیستند و اجازه بازرسی از زرادخانه‌های خود را به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی‌دهند.


نوروزی با اشاره به اینکه شقی‌ترین مردم از نظر دشمنی با مسلمانان، یهودیان صهیونیست هستند خاطرنشان کرد: وهابیت یک مذهب انحرافی دست‌ساز انگلیس است و عربستان و برخی کشورهای همفکرش با نام ام‌القرای جهان عرب به مردم فلسطین خیانت کرده و از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.


انتهای پیام/4034/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته