دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 12:47
شیخ‌الاسلام در گفتگو با آنا:

روز قدس خنثی‌کننده پروژه‌ ننگین معامله قرن است

مشاور سابق رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین توطئه دشمنان علیه مردم فلسطین، معامله قرن است که روز قدس می‌تواند این پروژه ننگین را خنثی کند.
کد خبر : 374396
BQ4K0011.jpg

حسین شیخ‌الاسلام در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ملت‌های منطقه هرکدام به‌نوعی تحت ظلم و ستم بیگانگان و استکبار جهانی قرار گرفته‌اند و نیز گروه دیگری تحت عنوان طاغوت در منطقه وجود دارد که همسو با استکبار جهانی به ملت‌هایشان انواع ظلم‌ها و ستم‌ها را روا می‌دارند.


وی ادامه داد: ملت ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر خود را از شاه و استبداد طاغوتی جدا کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به پرچم‌دار مبارزه با استکبار و اشغالگران تبدیل شده‌ است.


مشاور سابق رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز گنبد آهنین، دیگر کارآمد و مهم نیست و ملت فلسطین به‌‌راحتی می‌تواند ناکارآمدی آن را ثابت و نیز سربازان رژیم صهیونیستی را از پای درآورد.


شیخ‌الاسلام افزود: مقاومت اسلامی به یکی از تأثیرگذارترین نیروهای منطقه در مبارزه با صهیونیست‌ها و ارتجاع منطقه تبدیل شده و امروز قدرت مقاومت به حدی است که با موشک‌های خود می‌تواند کمتر از 48 ساعت رژیم صهیونیستی را وادار به تسلیم سازد.


وی خاطرنشان کرد: ترامپ درصدد است تا با تشدید فشارها بر سیاست داخلی جمهوری اسلامی ایران تأثیر بگذارد  و با تضعیف ایران به‌عنوان پرچم‌دار مقاومت، بر نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین ادامه دهد.


مشاور سابق رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی ملت‌های جهان مخالف ادامه اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی هستند و به‌خاطر همین است که امام راحل روز قدس را به‌عنوان روز قیام مستضعفان علیه مستکبران نامیدند؛ زیرا این روز متعلق به جهان اسلام است و باید بدانیم هر قدمی که در راهپیمایی روز قدس بر می‌داریم به‌ معنی حمایت از مردم مظلوم فلسطین تعبیر می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان علیه جهان اسلام پایان‌ناپذیر است و مهمترین توطئه‌ آن‌ها پروژه معامله قرن است که صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا با هزینه استکبار جهانی و ارتجاع منطقه این پروژه را پیش ببرند؛ بنابراین برای اینکه مانع تحمیل چنین پروژه‌های ننگین علیه جهان اسلام شویم باید هم‌دل و همراه با مردم فلسطین بود و حضور در راهپیمایی روز قدس نمادی از این وحدت و هم‌دلی ملت ایران با فلسطینیان است.


انتهای پیام/4079/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته