دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 10:21
نماینده مردم بافق در مجلس:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نقشه شوم معامله قرن را خنثی می‌کند

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در معامله قرن را خنثی می‌کند.
کد خبر : 384386
aaa.jpg

محمدرضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس با هدف محکوم کردن اشغال سرزمین اسلامی فلسطین به دست صهیونیست‌ها از سوی امام خمینی (ره) پیشنهاد شد و با همین هدف آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام گرفت و در آن راهپیمایی حمایت از قدس برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اهمیت جایگاه فلسطین در جهان اسلام افزود: امروز همه سیاست‌های مثلث شوم آمریکا، صهیونیست و عربستان کمرنگ کردن توجه به قدس است، چراکه قدس دارای جایگاه ویژه و متعلق به مسلمانان است که توسط صهیونیست‌ها اشغال شده است.


نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها موضوع معامله قرن را پیگیری می‌کنند و قصد دارند با بده‌بستان‌های مالی موضوع قدس را منتفی کنند، حضور مردم در جای‌جای دنیا در  راهپیمایی سراسری روز قدس می‌تواند نقشه شوم آنان را خنثی کند.


انتهای پیام/4034/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته