06:33 05 / 03 /1398

کارآمدی یا ناکارآمدی مرکز پاسخگویی صندوق رفاه دانشجویان

اعتراضات دانشجویی کارآمدی یا ناکارآمدی مرکز پاسخگویی، صندوق رفاه دانشجویان را با چالش مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با وجود اعتراضات دانشجویی و مشکلاتی که در حوزه صنفی دانشجویان وجود دارد، صندوق رفاه دانشجویی در راستای خدمت رسانی توأم با کرامت انسانی به دانشجویان و دانش‌آموختگان مرکز پاسخگویی به دانشجویان و دانش‌آموختگان به صورت تلفنی و حضوری را در سال ۹۵ راه‌اندازی کرد.


 در این مرکز افراد پاسخگوی مکاتبات، مراجعات حضوری و تلفنی دانشجویان و دانش‌آموختگان هستند. صندوق رفاه دانشجویی مدعی شده است که به‌صورت کلی پاسخ مکاتبات حداکثر ظرف دو روز کاری و درخواست‌های حضوری نیز در همان روز بررسی می‌شود و نتیجه آن اعلام می‌شود.


با وجود مرکز پاسخگویی به دانشجویان و دانش‌آموختگان از سال ۹۵ تاکنون نیز شاهد اعتراض دانشجویان در خصوص تسهیلات وام‌های دانشجویی، خوابگاه‌ها و غذای دانشجویی هستیم. این اعتراض بیانگر عملکرد ضعیف صندوق رفاه دانشجویان در اداره مرکز پاسخگویی به دانشجویان و دانش‌آموختگان یا عدم اطلاع‌رسانی از وجود این مرکز به دانشجویان است.


انتهای پیام/4084/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب
رسپینا