کارآمدی یا ناکارآمدی مرکز پاسخگویی صندوق رفاه دانشجویان
به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با وجود اعتراضات دانشجویی و مشکلاتی که در حوزه صنفی دانشجویان وجود دارد، صندوق رفاه دانشجویی در راستای خدمت رسانی توأم با کرامت انسانی به دانشجویان و دانشآموختگان مرکز پاسخگویی به دانشجویان و دانشآموختگان به صورت تلفنی و حضوری را در سال ۹۵ راهاندازی کرد.
در این مرکز افراد پاسخگوی مکاتبات، مراجعات حضوری و تلفنی دانشجویان و دانشآموختگان هستند. صندوق رفاه دانشجویی مدعی شده است که بهصورت کلی پاسخ مکاتبات حداکثر ظرف دو روز کاری و درخواستهای حضوری نیز در همان روز بررسی میشود و نتیجه آن اعلام میشود.
با وجود مرکز پاسخگویی به دانشجویان و دانشآموختگان از سال ۹۵ تاکنون نیز شاهد اعتراض دانشجویان در خصوص تسهیلات وامهای دانشجویی، خوابگاهها و غذای دانشجویی هستیم. این اعتراض بیانگر عملکرد ضعیف صندوق رفاه دانشجویان در اداره مرکز پاسخگویی به دانشجویان و دانشآموختگان یا عدم اطلاعرسانی از وجود این مرکز به دانشجویان است.
انتهای پیام/4084/ن
انتهای پیام/