دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1398 - 12:30
از سوی نشر اسم؛

مجموعه بهترین داستان‌های کوتاه جهان به بازار کتاب رسید

مجموعه پنج جلدی بهترین داستان‌های کوتاه جهان توسط نشر اسم به بازار کتاب رسید.
کد خبر : 383775
de38e2e2ede5dd320329854be5bcd8c2.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از نشر اسم، مجموعه پنج جلدی بهترین داستان‌های کوتاه جهان توسط نشر اسم به بازار کتاب رسید.


هر خواننده‌ای در مواجهه با بهترين نمونه‌های داستان كوتاه در جهان، مهم‌ترين تجربيات ممکن را می‌آموزد. چنانچه اهل مطالعه و آموختن باشد، لذتی وافر خواهد برد و اگر اهل تحقيق و تعمق باشد، با در اختيار داشتن‌شان  می‌تواند به تحليلی درخور برسد. تاريخِ اين قالب ادبی را از آغاز تا کنون می‌توان به چهار دوره «استادان كهن»، «دوران طلایی» «مدرنيست‌ها» و «پست‌مدرن‌ها» تقسيم کرد، چنانچه داستان‌های این پنج جلد نیز همین‌گونه دسته‌بندی شده‌اند.


جلد اول این مجموعه شامل تقويم شكل‌گيری داستان كوتاه و معرفی بزرگ‌ترين نويسنده‌های همان دوره و اثری برگزيده از آنان است. در مجلدهای بعدی نیز علاوه بر معرفی هر نويسنده، یکی از برجسته‌ترين داستان‌هایش ترجمه شده‌ است. با داشتن چنين مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه جهان، مشهورترين و زیباترین داستان‌های کوتاهی را که تا به امروز نوشته شده، از تولستوی و اُ هِنری گرفته تا براتیگان و بارتلمی، در اختيار داريد.


این مجموعه به همت احمد گلشیری گردآوری شده و با طراحی جلد مجید کاشانی به مراتب جذاب‌تر و متمایز از گذشته توسط نشر اسم به چاپ رسیده است و به صورت جلدهای جداگانه نیز در بازار عرضه می‌شود.


انتهای پیام/4072/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته