دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یوسفیان‌ملا در گفتگو با آنا:

دولت در تخصیص بودجه مشکلی ندارد

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در تخصیص بودجه مشکلی ندارد.
کد خبر : 383683

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصاد کلان و بودجه گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، با اشاره به پرداخت به‌موقع حقوق کارمندان و مستمری‌بگیران کشور، اظهار کرد: سازمان برنامه‌ و بودجه به‌‌خوبی شرایط بودجه‌ای کشور را مدیریت کرده است.


وی در این‌باره افزود: نمایندگان مجلس نیز تاکنون گزارشی مبنی بر توقف پروژه‌ای در حوزه انتخابیه خود ارائه نکرده‌اند و این موضوع به این معنی است که اعتبارات بودجه‌ای دولت برای ادامه پروژه‌ها واگذار شده است.


نماینده مردم آمل در مجلس درباره افزایش حقوق سال جاری تصریح کرد: اجرای افزایش حقوق به روش 400 هزار تومان ثابت به همراه افزایش پلکانی آن تا سقف 20 درصد توسط دولت، نشانهٔ دیگری از مدیریت مناسب منابع توسط سازمان برنامه‌ و بودجه است و باید آن را مثبت ارزیابی کرد.


یوسفیان‌ملا با تأکید بر لزوم حل مشکلات معیشتی مردم افزود: کشور در بخش بودجه با مشکلی روبرو نیست ولی در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر توزیع درست کالاهای اساسی مشکلاتی وجود دارد که موجب شده حتی تأمین ارز مورد نیاز برای تأمین کالاهای اساسی نیز به آرامش بازار کمک مؤثری نکند.


وی پرداخت به‌موقع حقوق را موجب  آرامش مردم دانست و تأکید کرد دولت باید در تأمین معیشت ضروری مردم نیز به همین منوال موجب آرامش مردم شود.


انتهای پیام/4129/4083/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته