دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1398 - 17:37
شیخی:

قدرت‌های مستکبر جهان تحمل انقلاب اسلامی فرهنگ‌محور را ندارند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: انقلاب اسلامی فرهنگ محور است و این حقیقت را قدرت‌های مستکبر جهان می‌دانند و تحمل چنین وضعی را ندارند.
کد خبر : 383559
3W1B1913.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دماوند، علی‌اصغر محسن‌شیخی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد با بیان رخدادها و انقلاب‌های بزرگ شرق و غرب عالم اظهار کرد: اقتصاد، سیاست، فرهنگ و امنیت چهار ستون اصلی تشکیل‌دهنده هر کشور هستند و عمده کشورها در عین توجه داشتن به این فاکتورها، یکی از آنها را بیشتر تقویت می‌کنند و جهت حرکت خود را در یکی از آنها می‌بینند.


وی افزود: انقلاب اسلامی فرهنگی محور است و از سایر ستون‌ها نیز برای تقویت فرهنگ کمک می‌گیرد و این حقیقت را قدرت‌های مستکبر جهان می‌دانند و تحمل چنین وضعی را نداشته و ندارند.


معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران درباره بیانیه گام دوم رهبری معظم انقلاب گفت: ما اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و در این فضا نیاز به افرادی با تفکر و منش انقلابی داریم تا بتوانیم با عبور از تنگناها به جامعه اسلامی مدنظر اسلام و اولیای الهی برسیم.


شیخی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و با وجود همه سختی‌ها شاهد بروز منش و روش انقلابی بودیم که توانست با این طرز فکر و رفتار و رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره)، کشور را از چنگال استکبار جهانی نجات دهد.


وی اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، جهاد کبیر امروز ما مبارزه با جریان نفوذ و دقت در موضع‌گیری‌ها است.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته