دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 20:57
مظفری زاده:

100 قطعه ماهی رودخانه‌ای از یک متخلف کشف و ضبط شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب موفق به کشف و ضبط 100 قطعه ماهی رودخانه‌ای شدند.
کد خبر : 383109
XYUuuA5zNVvv.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، شهرام مظفری‌زاده گفت: به دنبال گزارش واصله از همیاران و دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست سرپل‌ذهاب مبنی بر صید تعدادی ماهی رودخانه‌ای توسط یک فرد متخلف در سرپل‌ذهاب، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با حکم قضایی به منزل متخلف وارد و موفق به کشف و ضبط 100 قطعه ماهی رودخانه‌ای از وی شدند.


وی افزود: با توجه به اینکه کشتار دسته جمعی آبزیان خلاف قوانین مقررات شکار و صید است، پس از واریز مبلغ 5 میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به حساب محیط زیست، فرد متخلف برای طی سایر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب با تشکر از دوستداران و همیاران محیط زیست مبنی بر دغدغه آنان در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست از عموم مردم طبیعت‌دوست شهرستان سرپل‌ذهاب درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را به سرعت با شماره تلفن: 08342222600 تماس بگیرند و اطلاع‌رسانی کنند.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

برچسب ها: شکارچی قانون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته