دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1398 - 12:41
رضانیا خبر داد:

اجرای طرح ملی کنترل فشار خون بالا در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از اجرای طرح ملی کنترل فشار خون بالا در کیش خبر داد و مدت اجرای این طرح را از 27 اردیبهشت تا 15 تیرماه عنوان کرد.
کد خبر : 382616

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان، دومین جلسه طرح بسیج ملی کنترل فشارخون بالا با هدف شناسایی، آغاز درمان و افزایش آگاهی‌های عموم درباره خطرات آن با حضور دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش و مسئولان ستادی برگزار شد.


رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به اهمیت و تأکید ویژه مقام عالی وزارت بهداشت درباره طرح بسیج فشار خون بالا بر ضرورت مشارکت تمامی واحدهای بهداشتی برای اجرای هرچه بهتر این طرح تأکید کرد.


محمدرضا رضانیا با تشریح نحوه چگونگی اجرای طرح و توضیح برای راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار، تأمین تجهیزات استاندارد بر ضرورت تعامل با دیگر ارگان‌ها تأکید کرد.


وی از اجرای طرح ملی کنترل فشار خون بالا در کیش خبر داد و مدت اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون را از 27 اردیبهشت تا 15 تیرماه عنوان و مطرح کرد: در این مدت تیم‌های سه نفره به اندازه‌گیری و ارزیابی وضعیت فشار خون می‌پردازند.


رئیس مرکز توسعه سلامت کیش یادآور شد: انتظار می‌رود این طرح به‌صورت 100 درصد اجرا شود و مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی، پایگاه‌های بهداشت صدف و سحر، بیمارستان‌، بهداری نیروی انتظامی، مساجد، داروخانه‌ها، واحدهای سیار و بخش خصوصی نیز در این بسیج ملی مشارکت خواهند داشت.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

برچسب ها: فشار خون کیش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب