دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1398 - 17:00

استقبال دانشگاهیان دانشگاه آزاد دزفول از طرح پایش ملی فشار خون

اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از طرح پایش ملی کنترل فشار خون بالا استقبال کردند.
کد خبر : 397247
01_47908.jpg.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دزفول، دبیر اجرایی طرح ملی بسیج کنترل فشار خون بالا در معاونت درمان به همراه بازرس معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از  پایگاه دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بازدید کردند.


دبیر اجرایی طرح ملی بسیج کنترل فشار خون بالا در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: همکاری صمیمانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در اجرای هرچه بهتر طرح ملی فشار خون بالا و استقرار پایگاه‌های ثابت در دانشکده‌های پرستاری مامایی، دانشکده سما و درمانگاه عمومی آزادگان وابسته به این دانشگاه، نقطه عطفی برای افزایش همکاری‌های این مرکز آموزشی با دانشگاه علوم پزشکی دزفول  بوده است.


محمد افضل‌زاده ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اعضا هیئت علمی و دانشجویان پرستاری مامایی که در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند و برنامه‌ریزی و هماهنگی دانشکده پرستاری مامایی با معاونت بهداشتی و درمانی دزفول کمک بسیار شایانی به اجرای طرح ملی پایش فشار خون داشته است و با همکاری و حمایت واحد دزفول امیدواریم بیشترین رکورد ثبت فشار خون را در کشور داشته باشیم.


علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز با رضایت از عملکرد سلامت‌محور دانشکده پرستاری مامایی اعلام کرد: دانشگاه به عنوان یک قطب علمی موظف است اندوخته‌های خود را در اختیار جامعه بگذارد. به‌ویژه در حیطه بهداشت و درمان که  افزایش سواد سلامتی یکی از اهداف مهم دانشکده پرستاری مامایی است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته