دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1398 - 11:13
استاندار قم تأکید کرد:

ضرورت تدوین و مستندسازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها

استاندار قم بر ضرورت تدوین و مستندسازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها تأکید کرد.
کد خبر : 382586

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری قم، بهرام سرمست در آیین تجلیل از دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی فعال در کمک به استان‌های سیل‌زده کشور، اظهار کرد: اقشار و گروه‌های مختلف، ورای وظایف سازمانی و با همدلی برای امداد به سیل‌زدگان حاضر شدند.


وی با بیان نقش خیّران و ستادهای مردمی در انجام این حرکت عظیم، افزود: مردم همواره ثابت کرده‌اند برای کمک‌رسانی به هموطنان خود آماده‌اند.


استاندار قم با اشاره به بستر وقوع بلایای طبیعی و انسانی در کشور، ادامه داد: ایران در سالیان متمادی با بحران درگیر بوده و در این راه همدلی و تعامل همه نیروها منجر به گذر از بحران‌ها شده است.


سرمست، برنامه‌ریزی و آمادگی همه‌جانبه را در راستای مقابله با حوادث غیرمترقبه از قبیل سیل و زلزله ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط موظف به تدوین و مستندسازی اقدامات صورت گرفته مدیریت بحران در سیلاب‌ها هستند.


وی با اشاره به ضرورت تدوین و مستندسازی تجربیات مدیریت بحران در سیلاب‌ها اظهار کرد: مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی قم در کمک به استان‌های سیل‌زده چشمگیر بود.


استاندار قم، وحدت و همراهی دستگاه‌های امدادی خدماتی، ستاد مدیریت بحران استان قم و گروه‌های مردمی را قابل قبول خواند و بیان کرد: در قم شاهد دوران طلایی همدلی بین گروه‌های مختلف هستیم و با تعامل همه بخش‌ها هم در جلوگیری از خسارات سیلاب در قم کارآمد بودیم و هم توانستیم به سایر استان‌های سیل‌زده یاری رسانیم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته