دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1395 - 14:36
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان به آنا خبر داد

سیل گلستان یک خانواده سه نفره را با خود برد

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از مرگ چهار نفر در پی وقوع سیلاب و توفان در استان گلستان خبر داد و گفت: تا اعلام وضعیت عادی از سوی سازمان هواشناسی همه دستگاه‌های ذی ربط در حالت آماده باش کامل هستند.
کد خبر : 115005

صادقعلی مقدم ، مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد جزئیات سیل و آب‌گرفتگی شمال کشور اظهار کرد: از نخستین ساعات صبح امروز بارندگی شدید باعث وقوع سیل و آبگرفتگی در استان گلستان شد که با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی شدید،‌ نیروهای امدادی از قبل در حالت آماده‌باش بودند و بر همین اساس تخلیه آب را از مسیرهای شهری و منازل مسکونی انجام دادند.


وی افزود:‌برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله در محور ساری- گرگان حد فاصل سه راهی یساقی براثر آبگرفتگی مسدود شده بود که بلافاصله با کمک نیروهای امدادی بازگشایی شد.


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از فوت یک خانواده سه نفره در در روستای مراوه‌تپه و یک زن در منطقه آزاد شهر خبر داد و گفت: در پی جاری شدن سیل، کودک خردسال این خانواده به آب افتاده بود که پدر و مادر برای نجات فرزند وارد مسیر سیلاب شدند و متاسفانه هر سه نفر به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند.


وی در مورد میزان خسارات برجای مانده در استان یادآور شد: هنوز نتیجه برآوردهای اولیه از بروز خسارات در شهرهای مختلف گلستان به‌ویژه گرگان به پایان نرسیده است و نمی‌‌توان میزان خسارات را به دقت اعلام کرد.
صادقعلی مقدم گفت: باتوجه به اینکه سازمان هواشنایی وضعیت هشدار را اعلام کرده است و احتمال وقوع بارندگی مجدد وجود دارد دستگاه‌های ذی ربط از جمله هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی تا اعلام وضعیت عادی در حالت آماده‌باش کامل هستند.



انتهای پیام/

برچسب ها: توفان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته